Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kule! Hvor har du funnet oppskrift?
❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤
Ikke legg den på det skjulte forumet, vær så snill. Prøver å hekle som en helt her, men får det ikke helt til uten oppskrift. Jeg har bare mobil og får ikke søkt om tilgang på det skjulte forumet.Nå er min oppskrift blitt en tanke krøllete, men jeg kan også prøve å ta bilde av den og legge på det skjulte forumet...
Det blir veldig skurrete når jeg forstørrer dette. Kunne du prøvd å ta to bilder? Halve arket på hvert bilde? Sorry maset, men de var virkelig fine
Det blir veldig skurrete når jeg forstørrer dette. Kunne du prøvd å ta to bilder? Halve arket på hvert bilde? Sorry maset, men de var virkelig fine
Venter ei lita frøken 8. Juli
Nå er det lesbart! Jippi!! Gleder meg til å sette igang
Nå er det lesbart! Jippi!! Gleder meg til å sette igang
Skjønner ikke helt hva maskebue er. Der det står at hst hekles med nedtak gjennom begge Mb der annet ikke er forklart.
Venter ei lita frøken 8. Juli
Du er flinkere til å forklare enn GoogleMaskebue er der hvor du stikker inn heklekroken når du hekler. Vanligvis stikker man den inn gjennom de to trådene på toppen av masken, men i noen omganger her skal du bare stikke heklekroken ned i den bakerste av disse to trådene pluss tråden bak der igjen. Litt vanskelig å forklare uten å vise...