Tøffe jenter må jo ha kule sko!

Så kule! Hvor har du funnet oppskrift?

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Nå er min oppskrift blitt en tanke krøllete, men jeg kan også prøve å ta bilde av den og legge på det skjulte forumet...

Nå er min oppskrift blitt en tanke krøllete, men jeg kan også prøve å ta bilde av den og legge på det skjulte forumet...
Ikke legg den på det skjulte forumet, vær så snill. Prøver å hekle som en helt her, men får det ikke helt til uten oppskrift. Jeg har bare mobil og får ikke søkt om tilgang på det skjulte forumet.

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Tok det bare bort....
Nytt bilde lengre ned :)

Det blir veldig skurrete når jeg forstørrer dette. Kunne du prøvd å ta to bilder? Halve arket på hvert bilde? Sorry maset, men de var virkelig fine:)

Venter ei lita frøken 8. Juli :)

Det skal jeg prøve! Dårlig kamera på den gamle mobilen min...

Prøver med mannens mobil som er litt nyere...

skooppskrift.JPG

De er så fine de der :-) Fikk sånne i have til baby, han har brukt de en del allerede :-)

Nå er det lesbart! Jippi!! Gleder meg til å sette igang:)
Skjønner ikke helt hva maskebue er. Der det står at hst hekles med nedtak gjennom begge Mb der annet ikke er forklart.

Venter ei lita frøken 8. Juli :)

Maskebue er der hvor du stikker inn heklekroken når du hekler. Vanligvis stikker man den inn gjennom de to trådene på toppen av masken, men i noen omganger her skal du bare stikke heklekroken ned i den bakerste av disse to trådene pluss tråden bak der igjen. Litt vanskelig å forklare uten å vise...

Maskebue er der hvor du stikker inn heklekroken når du hekler. Vanligvis stikker man den inn gjennom de to trådene på toppen av masken, men i noen omganger her skal du bare stikke heklekroken ned i den bakerste av disse to trådene pluss tråden bak der igjen. Litt vanskelig å forklare uten å vise...
Du er flinkere til å forklare enn Google :p
Jeg holdt på litt i går , men blir ikke en sko av dette. Må rakne alt og starte på nytt igjen. Jeg har aldri fulgt en oppskrift. Jeg har bare lagd et kjedelig teppe og lykter av syltetøyglass. Tok i en heklenål for første gang i februar...

ImageUploadedByBV Forum1372796512.479398.jpg
Da har jeg klart å hekle sko også! Tusen takk for all hjelp med gode forklaringer Løvesnuppa :D

Så flinke dere er :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Back
Topp