Tøff og tung dag i dag...

Tøysa

Elsker forumet
Skulle egentlig til Trondheim for å sette inn fryseegg i morgen. Fikk dessverre telefon om at ingen av de to eggene vi hadde på frys tålte opptining. [:(][:(][:(] 

Skal få telefon fra legen i morgen om hva som skjer fremover nå, men blir vel ikke noe før til høsten da kanskje... [&o] Ble helt satt ut da jeg fikk telefon i dag, og fikk ikke spurt om noen ting. Noen som vet om jeg bare skal slutte med progynova og progestan med en gang?

BLIR SÅ LEI!!! Var så opptmimistisk denne gangen og gleda meg masse til i morgen!!! [:(]

Uffda...så leit[:(]
Håper legen sier noe optimistisk i morgen til dere[:)]stoor klem;)

ORIGINAL: ElinR

uff dette var kjempetrist[:(][:(][:(][:(][:(]

Signerer denne, og sender deg en kjempestor trøsteklem

Sender deg en stoor klem

ORIGINAL: miss25

Sender deg en stoor klem

ORIGINAL: *mamma1*

Uff så trist[:(][:(] sender deg en klem

Uff så leit, kan ikke skjønne at du trenger medisinene nå, tror du kan kutte dem ut men spør for sikerhets skyld. har ikke hatt fryseforsøk selv så jeg kan ikke detaljene rundt dette.

ånei, det var kjempe trist. Håper dere går med godt mot til eventuelt neste forsøk

Tusen takk for alle gode ord, omtanke og varmende klemmer! [:)] Dere er så gode å ha!!! Har fått ut masse tårer og frustrasjon i dag, og har allerede begynt å tenke positivt igjen. Vi gir IKKE opp, og ønsker å komme igang igjen så fort som mulig!  Er spent på hva legen sier i morgen.

Fikk en nydelig gave fra mannen min i dag, en hjerteforma stein som det stod "you and me" på! [:)] Ble skikkelig rørt! Så glad for at han elsker meg, og ikke gir meg opp, selv om jeg bruker fryktelig lang tid på å gi han det barnet (barna) vi ønsker så sterkt! Men en gang skal det lykkes!!!

Uff så trist då [:(][:(][:(]

*klemmer på*

Da har jeg snakket med legen...
Jeg gjorde rett i å slutte på tablettene i går.
Jeg skal ringe inn neste mens, for å begynne å planlegge, men det blir ikke noe nytt forsøk før til høsten. Satser på at dette blir en flott sommer, og at tiden går fort! [:)] (- og selvsagt at det blir en enda bedre høst... [;)])

Bra det er så mye spennende å følge med på her på babyverden! [:D]

Trist at d gikk slik Tøysa, men du får bruke sommeren til å kose deg og lade opp batteriene.
Sommeren går fort vet du [;)] Håper dere får en kjempefin sommer!
Så satser vi på at du er klar til dyst igjen til høsten, og at d er deres tur da

Tusen takk, MsRose!
Håper du også får en flott sommer, og at vi begge er litt heldigere til høsten! [:)] 

Takk [:)]
Håper vi får litt bra vær her oppe i nord, men får nok en flott sommer uansett med fjellturer og fisketurer i fleng [;)]
Klart vi er heldigere til høsten, vi godtar ikke noe annet enn positiv test! Da er d vår tur

ORIGINAL: *mamma1*

Uff så trist[:(][:(] sender deg en klem

Back
Topp