Tøff liten jente jeg har ;-)

Eiramjenta

Forelsket i forumet
Da jeg hentet henne i barnehagen i dag fortalte ped.lederen at de var imponert over hvor modig hun var. Når de store gutta på 3 år prøvde å ta leker fra henne nektet hun å gi slipp. De store gutta måtte gi tapt, hun var for sterk.....

Ha, ha jeg kan se det for meg. Hun er sta som et esel og viker heller ikke for storesøster på 6 år. Godt de har litt vilje når de er små så de ikke blir helt overkjørt

Hvordan er deres små forsiktige eller litt frampå?

Det er jenta si det;-)
Gutten våres er veldig frampå. ikke noen forsiktig type han der. Han har blitt herjet med av søstrene sine, og kan så absolutt ta igjen:-)

Tror nok det har endel å si at de har eldre søsken å bryne seg på ja :-)  

Vi har også ei jente som er veldig frampå, sta som få, og blir kjempesint hvis noen prøver å ta fra henne det hun leker med, for det er nemlig heelt uaktuelt
Ingen fare med at hun blir overkjørt, sånn som ting er nå ihvertfall

Kjempebra! Noenlunde det samme her, hun har to storebrødre å bryne seg på og det hjelper. Fikk høre i barnehagen i forrige uke at ungene mine hadde temperament! Håper det ikke var negativt ment..? :P

Min er ganske frampå, hun var i hvert fall det i begynnelsen i barnehagen.
Men hun har en myk side også, i dag fikk jeg høre at hun lekte med en gutt som var litt yngre enn seg og lot han klatre på henne.
Husker mannen fortalte at en av de første dagene i barnehagen under tilvenningen holdt hun en leke, og ett av de andre barna tok den fra henne, så tok hun den tilbake med "makt". Var nesten litt stolt når mannen fortalte det, fordi jeg tenkte det er en god egenskap å ikke la seg tråkke på 

Leelu skrev:
Min er ganske frampå, hun var i hvert fall det i begynnelsen i barnehagen.
Men hun har en myk side også, i dag fikk jeg høre at hun lekte med en gutt som var litt yngre enn seg og lot han klatre på henne.
Husker mannen fortalte at en av de første dagene i barnehagen under tilvenningen holdt hun en leke, og ett av de andre barna tok den fra henne, så tok hun den tilbake med "makt". Var nesten litt stolt når mannen fortalte det, fordi jeg tenkte det er en god egenskap å ikke la seg tråkke på 

Det er jeg enig i :-)

Frøkna her er likedan. er bare en liten familiebarnahage hvor de bare er 7 barn fra 10,5 mnd til 2,5 år - så Andrea har nok allerede "satt seg i respekt der"... Bhgtantene bare ler når de forteller hva hun driver med om dagene, men jeg blir jo nesten flau, hun er over kanten til å bli for "diva" der....:)   Har visst fått ei frøken som vet hva hun vil og er like sta og egen som begge foreldrene tilsammen... og det trodde jeg jo virkelig jeg ikke er å overgå....   

Thea30 skrev:
Frøkna her er likedan. er bare en liten familiebarnahage hvor de bare er 7 barn fra 10,5 mnd til 2,5 år - så Andrea har nok allerede "satt seg i respekt der"... Bhgtantene bare ler når de forteller hva hun driver med om dagene, men jeg blir jo nesten flau, hun er over kanten til å bli for "diva" der....:)   Har visst fått ei frøken som vet hva hun vil og er like sta og egen som begge foreldrene tilsammen... og det trodde jeg jo virkelig jeg ikke er å overgå....   

He,he må være noe med de julijentene med vilje av stål

Gratulerer med nr 2 på vei :-) så koselig!

mye mer frempå enn storesøster var :-) får hun ikke maten på 1 sekund sier hun ifra og nåde de som tar lekene hennes!! :-)

Eiramjenta skrev:

Thea30 skrev:

Hehe, juli-jentene er bare best!

Eiramjenta skrev:

Thea30 skrev:

Hehe, juli-jentene er bare best!

Back
Topp