Tåteflasker!!

babyboy2010

Glad i forumet
Eg har ett lite problem.
Har hørt mye bra om både Avent og Dr. Brown sine tåteflasker, tenkte egentlig å kjøpe inn noen i Avent, men hørte fra en venninne i dag som fikk en liten gutt i januar, at den Avent flasken som hun brukte rant melken bare utav, trengte nesten ikke å suge + at det samlet seg masse luftbobler i den..

Når eg hørte dette ble jeg veldig usikker på hvilke flaske eg skal kjøpe inn av, er det noen som har noen ide eller er kjent med merkene fra før??

Vi brukte Dr.Brown i starten sist, men gikk over til Avent etterhvert fordi rengjøringen av Dr. Brown flaskene var så tungvinn. (De kunne ikke kokes, mulig det har endret seg da[;)])
Vi vart hvertfall superfornøyd med Aventflaskene, han fikk ikke luft i magen av de og jeg følte ikke at melken rant ut av de nei. Brukte de smokkene med ett hull i ganske lenge før vi gikk over til to hull og det funket fint her[:)]

Jeg har brukt Avent og MAM og er veldig fornøyd med begge. Aldri opplevd noe av det venninna di beskriver. 

Jeg hadde dr.brown sist, og kommer sikkert til å kjøpe de denne gange og. Bytter ut alle pga det der bpa greiene.

Jeg har to flaske barn og har brukt dr.brown sine flasker og mam sine. Begge funker kjempe bra her og 1 mann var kolikk barn. Dr.Brown flaskene går ann å koke. Det lille røret som er inni flasken tar en utav og separerer røret og den som røret henger fast i og flasken og koker alt det :) det gjorde jeg med mine og det gikk helt fint. Brukte avent men det ble så mye luft i magen til den lille at de la jeg fint fra meg. Brukte de ikke før ungen var så stor at den begynte med vann og slikt og slapp luften i magen ! Så min egen anbefaling er dr.brown sin flaske og mam sine :) !

Jeg har bare brukt dr brown og avent og kommer til å fortsette med det.. [:)] Har ikke merka noe til at det renner fort av avent flaskene.. Heller ikke luftbobler..

ORIGINAL: Bymusa

Jeg hadde dr.brown sist, og kommer sikkert til å kjøpe de denne gange og. Bytter ut alle pga det der bpa greiene.

BPA'en skal jo være fjernet fra alle de kjente merkene nå. [:)] Står på emballasjen at det er BPA-fritt. [:)]

tuusen takk jenter... 

ORIGINAL: Sicily

BPA'en skal jo være fjernet fra alle de kjente merkene nå. [:)] Står på emballasjen at det er BPA-fritt. [:)]

I know, jeg bytter ut de gamle Dr.Brown flaskene mine, for de er det BpA i.

sign..

Back
Topp