Tåteflasker

ivy76

Glad i forumet
For noen år siden hadde jeg noen avent flasker med engangsposer til,så jeg trengte bare å koke tyttene og ringen rundt. Noen som vet hvor jeg får tak i det?
Engangsposene var på en rull og flaska var hul.
Var så greit med de flaskene,for det tok så lite plass.

ORIGINAL: Line Lavendel

Det hørtes kjempekjekt ut da! Men jeg har aldri hørt om de en gang før jeg....[&:]

Ja de var veldig greie,men på generell diskusjon fikk jeg vite at de ikke produserer dem
lenger[&:][&:][&:] Det var jo bare typisk[:@][:@].
Var jo så greit å slippe å koke hele flaskene.

de er sluttet å produsere de, så du kan bare kaste det du har liggende. fikk det utstyret sist av en venninne, og var bare å kaste sa de på refleks.

Ikke vet jeg... sist ammet jeg til prinsessa var 10 mnd, og gikk rett over til kopp [;)]

ORIGINAL: bebe

Ikke vet jeg... sist ammet jeg til prinsessa var 10 mnd, og gikk rett over til kopp [;)]

Helldig da ;)
Ikke alle som er så heldige å kan amme også er det dem som ikke vil amme og man har dem som pumper og gir morsmelk på flaske [:)]
Er viktig å ha et alternativ til dem og [:D].

Men for å svare på spørsmålet så har dr. brown slike poser du kan bruke til sine flasker vet jeg.
Kan også bruke dem til å fryse morsmelk som du har pumpet ol.

Lykke til videre på jakten og spiren i magen.

m

ORIGINAL: ivy76

ORIGINAL: JoeyLover

ORIGINAL: bebe

Helldig da ;)
Ikke alle som er så heldige å kan amme også er det dem som ikke vil amme og man har dem som pumper og gir morsmelk på flaske [:)]
Er viktig å ha et alternativ til dem og [:D].

Men for å svare på spørsmålet så har dr. brown slike poser du kan bruke til sine flasker vet jeg.
Kan også bruke dem til å fryse morsmelk som du har pumpet ol.

Lykke til videre på jakten og spiren i magen.

Tusen takk for tipset[:)][:)][:)] Og lykke til med spiren du også[:)][:)]

Back
Topp