Tåteflaske 1-åring som biter

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Hun er straks 1 år. Biter hull i tutter og tåteflasker med myk tut. Har fått tips om Mam. Noen som ellers har tips?

Tenker å venne henne til flaske siden jeg vil ut på kveldene fra mars av og trenger en type flaske som fungerer.
 
En 1-åring trenger ikke flaske hvis hun ikke er vant med det/vil ha det fra før :) Gi på kopp evt tutekopp :) når min var samme alder ga vi forøvrig aldri mm eller mme og jeg ikke var der, pappaen fant egen måte til legging og trøst. For mange store barn er ikke melka egentlig det viktige, men nærheten og kroppskontakten de får ved amming. Kanskje bæretøy, synge sanger, lese bøker er vel så bra? Det gjorde pappaen her, masse fangkos og nærhet uten melk :)
 
En 1-åring trenger ikke flaske hvis hun ikke er vant med det/vil ha det fra før :) Gi på kopp evt tutekopp :) når min var samme alder ga vi forøvrig aldri mm eller mme og jeg ikke var der, pappaen fant egen måte til legging og trøst. For mange store barn er ikke melka egentlig det viktige, men nærheten og kroppskontakten de får ved amming. Kanskje bæretøy, synge sanger, lese bøker er vel så bra? Det gjorde pappaen her, masse fangkos og nærhet uten melk :)

Det kan vi prøve:) Takk for innspill!
 
En 1-åring trenger ikke flaske hvis hun ikke er vant med det/vil ha det fra før :) Gi på kopp evt tutekopp :) når min var samme alder ga vi forøvrig aldri mm eller mme og jeg ikke var der, pappaen fant egen måte til legging og trøst. For mange store barn er ikke melka egentlig det viktige, men nærheten og kroppskontakten de får ved amming. Kanskje bæretøy, synge sanger, lese bøker er vel så bra? Det gjorde pappaen her, masse fangkos og nærhet uten melk :)

Jeg signerer virkelig dette!


Min tok flaske en periode fra 8 til 11 mnd, i den perioden trengte at han litt melk om jeg var borte og pappaen skulle legge. Det var vel bare noen få ganger. Nå har vi gått over til de tutekoppene med sugerør som er i alle matbutikker og han har glemt flaska igjen :hilarious: har tilbudt mme og morsmelk på denne, men han vil ikke ha. Han spiser nok av mat og vann i stedet og trenger bare kos på andre måter enn bryst når pappaen eller andre skal legge.
 
Ble forresten lettere for pappaen å legge når jeg la siste amming til et annet rom enn soverommet :) da er han bare vant til å ligge i armkroken å kose litt før han legges i senga uansett. Gjorde vel det rundt 11 mnd tror jeg.
 
Back
Topp