Tårer

Lix

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Andre som griner for tiden! Bare i løpet av siste døgnet har tårene trillet 2 ganger. Slitsomt altså! Føler jeg har null kontroll på følelsene. Hvertfall slitsomt når det skjer på jobb!
 
Jeg er mer kort luntet enn å gråte [emoji12] men kjenner at jeg ikke kan se visse bilder eller nyhetsaker, da klumpen kommer fort i halsen.
 
Var på teater i går. Gråt hver gang noen begynte å synge. Og ja, det var en musikal.
 
Kort lunte har jeg også ja! Definitivt!
 
Jepp, det begynner å bli slitsomt å gå rundt sånn nå, alltid med en tåre liggende klar i øyekroken liksom:wideyed::wacky: Gråter for alt og ingenting, og er ganske så irritabel i tillegg. Gråt da jeg så på nyhetene om han unge gutten (bare 23 år) som fikk hjertestans under et sykkelløp i Frankrike. Det gir virkelig ingen mening at en ung gutt i sin beste alder, topptrent til og med, skal omkomme på den måten. Minnet meg om hendelsen med Alexander Dale Oen, så da gråt jeg litt da jeg tenkte tilbake på det også. :confused013
 
Veldig mye mer lettrørt her og, begynte 9 gråte til en film i går jeg har sett mange ganger, og aldri grått av før. :p
 
  • Liker
Reactions: Lix
Virkelig slitsomt når tårene sitter så løst! I dag har det ikke kommet noen tårer, og det var litt deilig :)
 
Lettrørt og særdeles lettantennelig Nå sitter jeg å gråter av siste episode av Tangerudbakken[emoji173]️ De flotte, magiske menneskene[emoji24][emoji173]️
 
  • Liker
Reactions: Lix
ja, veldig emosjonell.... Blir lei meg av bagatelle på jobb, men det er vel kombi av at jeg er sliten.
 
  • Liker
Reactions: Lix
ja, veldig emosjonell.... Blir lei meg av bagatelle på jobb, men det er vel kombi av at jeg er sliten.
Ja jeg og merker det mye mer når jeg er sliten. Er akkurat som om alt av symptomer blir mye sterkere da..
 
Griner av alt. Men det har jeg gjort siden førstemann ble født. Grini de siste 11 mnd, men merker det litt sterkere nå som gravid igjen i tillegg :pale
 
Jeg husker at det med hormoner ble verre utover svangerskapet sist, så dette kan jo bli interessant altså når det er sånn nå.. Har hatt noen tårefrie dager nå, men tipper de kan kommer når som helst ja
 
Virkelig slitsomt når tårene sitter så løst! I dag har det ikke kommet noen tårer, og det var litt deilig :)
Starta her også nå [emoji12] spesielt om jeg ser noe på TV.
 
  • Liker
Reactions: Lix
Guttungen satt med en godteripose, jeg spurte han om jeg kunne få en sjokoladebit- han så søt og grei og gav en til meg- jeg begynte å grine med en gang. Mannen i sjokk for jeg griner jo nesten aldri [emoji23][emoji173]️
 
Guttungen satt med en godteripose, jeg spurte han om jeg kunne få en sjokoladebit- han så søt og grei og gav en til meg- jeg begynte å grine med en gang. Mannen i sjokk for jeg griner jo nesten aldri [emoji23][emoji173]️
Så koselig da! Men ja, vanskelig å kjenne seg selv igjen enkelte ganger.
 
Jeg er super emosjonell hele tiden og tar alt u værste mening så til mannen at jeg hadde planlagt middag her om dagen og fortalte at vi skulle ha laks med grønnsaker og fullkorn pasta. Han spurte om vi ikke kunne ha ørret i stedet og det klikket mentalt for meg begynte og gråte.... dette er IKKE likt meg så her må det være hormoner i sving
 
Back
Topp