tårer.......

kosemor

Glad i forumet
merker jeg er full av hormoner osv for grein meg igjennom hele kveldens episode med hotell cæsar og greide ikke slutte før programmet var over..

men var godt å grine litt.. er bare så gla jeg ikke har opplevd dette selv med en som er så ung og rammet av kreft.. Jeg trenger ikke kjenne folk det gjelder veldig godt før jeg blir full av tårer og tanker. så jeg tenker jeg er vel et godt menneske som bryr meg om folk rundt meg samme hvem de er eller hva de heter..

flere som er som meg?

Haha, skulle akkuratnlage en tråd om dette ;);) har de på opptak og har akkurat sett de.. Er jo helt ustalitt av å ha grått ;) gråt meg gjennom hele episoden og litt til ;) gla ingen skal se meg nå for de lyser jo av hele ansikte at jeg har strigrått ;) var en veldig trist episode, tenk å være så ung å vite at du skal dø?:(

Da er vi to... Gråt gjennom hele episoden og satt og snufset lenge etterpå!

Huff, gråt veldig jeg også. Vet det bare er en serie men så trist likevel og så tenker jeg på alle de unge flotte menneskene som faktisk har dødd av kreft blant annet bloggern Kristina som døde i november i fjor og etterlater seg to små barn :-( Gråter bare jeg tenker på det.....

Back
Topp