Tårer

Linni puse gal

Elsker forumet
Heia, har deres små fått tårer enda?
Jenta mi har nemlig fått men hun bruker dem bare når det er noe hun vil oppnå som feks ikke vil legge seg..
Da kommer også ei sikkelig podde lippe frem etterfulgt av tårer å suttre grining [:)] Kan ikke for det men synes hun er så herlig da.. må nesten le litt...
Men ellers om hun feks "griner" pga luftsmerter eks så ser en verken lippa eller tårer...

Rart hvor fort de former seg

ORIGINAL: Linni puse gal

Heia, har deres små fått tårer enda?
Jenta mi har nemlig fått men hun bruker dem bare når det er noe hun vil oppnå som feks ikke vil legge seg..
Da kommer også ei sikkelig podde lippe frem etterfulgt av tårer å suttre grining [:)] Kan ikke for det men synes hun er så herlig da.. må nesten le litt...
Men ellers om hun feks "griner" pga luftsmerter eks så ser en verken lippa eller tårer...

Rart hvor fort de former seg

Hehe- det du beskriver hørtes veldig kjent ut! Er kune ved "spesielle" anledninger vi ser tårer her også.

Jeg vil jo nevne det at første gang jeg så dem, (for ca 3 ukersiden) så var ikke podde leppe inkludert og da ble jeg kjempe lei meg... Syntes også det ble mere alvorlig da og jeg hadde veldig vondt av henne....
Men i ettertid er det bare slik jeg har beskrevet ovenfor og da kan jeg ikke annent en å le..
Det er bare så søt når hun drar underleppa sikkelig ut

Back
Topp