På 6-ukerskontrollen på helsestasjonen så legen forskjell på foldene på lårene til mini. Det ble sendt henvisning til barnelegen på sykehuset hun er født og i dag fikk jeg beskjed om at henvisningen ble sendt videre til ortopedisk poliklinikk. Og der stopper det... de har nemlig ikke ledig time før i slutten av juli. Da er mini over 3 mnd. Behandlingen bør jo komme i gang så fort som mulig for at det ikke skal bli for omfattende. Så nå har jeg ringt rundt til private sykehus for å høre om de kan ta oss i mot, men de behandler ikke så små.
Så da er det vel bare å vente... på en ting som kunne vært behandlet med en enkel pute, vil nå måtte behandles med beina i strekk og ny barnestol og vogn må kjøpes/leies hadde det vært oppdaget rett etter fødsel hadde man ikke trengt å vente på noe time, men fått pute med en gang.
Jeg er så lei meg og frustrert. At alt må ta så lang tid.
Så da er det vel bare å vente... på en ting som kunne vært behandlet med en enkel pute, vil nå måtte behandles med beina i strekk og ny barnestol og vogn må kjøpes/leies hadde det vært oppdaget rett etter fødsel hadde man ikke trengt å vente på noe time, men fått pute med en gang.
Jeg er så lei meg og frustrert. At alt må ta så lang tid.