Tårene triller.. (vet ikke helt om dette er mulig..)

to rosa

Andre møte med forumet
Etter 10 mnd virker det som om jeg er gravid, enn så lenge..

Har tatt sikkert 10 tester[:)] inkludert to CB vanlig (positiv) og to CB digital (GRAVID) Pluss en del billigtester også ja..positive de også gitt..Har egentlig ikm idag (lørdag-søndag)

Første positive EL test lørdag 6 august, hadde da også vondt i magen..

Jeg begynte å spotte tre dager etter EL, som vanlig, og det var faktisk kjempemye, måtte bruke tampong..må alltid bruke tampong når jeg spotter, men ikke første dagen..Men spottinga ble mindre og mindre etter som dagene gikk..og natt til i fredag testa jeg svakt positiv på billigtest, tok to forskjellig billigtester fredag mnd, og på ettermiddagen fredag tok jeg en billigtest og en digital...så da begynte det å gå opp for meg ja:D:D ENDELIG!!

Men så, fredagskvelden, da var det litt blod..bare bittelitte grann..tørka en gang så var det borte, på dagen på lørdag (i går) spottajeg litt igjen, ikke mye, bare litt lysebrunt..tørka så var det borte..Men nå i natt har det vært litt blod igjen..bare litt nå også, men mer slimete..Det føles ut som om mensen skal komme vært øyeblikk..

Hvis mensen kommer, så vet jeg jo atdet ikke er sa, er alt for tidlig for det..er nok bare egget som ombestemte seg..men jeg er så redd! Jeg vil ikke! Jeg har helt vondt inni meg, samtidig som jeg er lykkelig! Skal test igjen i morra tidlig..må nye det så lenge jeg kan..har jo ikek fått to strker på aldri så lenge[;)]

Noen her som har "mista" på samme måte som meg? Er kun 4+1 idag (søndag)

Har jo ikm nå, så er litt rart at CB var sååå positiv syns jeg..ikke 100%, men F**N ikke langt unna heller..FORBANNA DRITT! Kan ikke noen synske personer bare fortelle om dette går bra eller ikke? Skal til legen på fredag..hadde bestilt time for lenge siden..hehe, så får jo FORHÅPENTLIG bekrefta det der..

Usj, detta ble litt langt..Håper noen vil svare, eller kan svare..selv om jeg ikke har vært her så lenge (holder til for det meste på BIM jeg..)

hei,gratulerer.[:D]så koselig da.

det er jo normalt å ha litt blødning i starten,iallfall rundt mensen?jeg hadde også litt potting første gang jeg var gravid,men bare i begynnelsen.

lykke til hos legen på fredag,håper alt er i den sjønneste orden,å det er det sikkert[;)]

ikke godt for den lille at du stresser deg for mye opp(menn det er du sikkert klar over,prøv å nyt det litt da[8D])

masse lykke til.

Uff, da. Ikke noe gøy å gå slik å bekymre seg. Håper virkelig det ordner seg.

Har ikke erfart det du forteller, men har fått inntrykk av at det er relativt vanlig å blø litt i begynnelse. Satser på at det bare er festeblødninger du har, at den lille spiren holder på å slå seg til der inne [:)]

Lykke til hos legen, du vil nok få et bedre svar der, tenker jeg.

Hei på deg[:)]

Gratulerer så mye[:)]Positiv graviditetstest, så herlig[:D]

Skjønner at du er litt bekymra når du blør litt... Men det er helt normalt.
Venninna mi var en måned lengre på vei hun for hun trodde hun hadde vanlig
mens den 1. måneden. Noen har jo det de 2-3 første mnd...
Jeg hadde også en liten rosa blødning i går, mensen vondt i 1 uke, men negativ
graviditetstest... Men tante rødpleierå komme når hun skal, men nå er hun flere dager
fosinka... Så har et aldri så ørlite håp jeg også...

Ønsker deg all lykke til, du ER GRAVID[:)]
Alt går bra skal du se...

Klem

Tusen takk, Godhjerta[:)]
Navnet ditt kler deg....
Håper jeg har en spire selv også...

Hei Nemi
Det går sikkert bra for deg. Som mange her skriber er det vanlig med litt blødning i starten, og iom at testene dine er like positive går det nok bra.
Selv mistet jeg i går[:(] var bare 4+6. Testet positivt søndag og mandag, men så ble testene negative på onsdag. I går kom blødningen med en liten slimpose. Det var kjempe trist.
Men alt går sikkert bra for deg. Det har du fortjent etter å ha prøvd så lenge. Det er så lite hcg i blodet så tidlig at er du i ferd med å miste tror jeg det forsvinner med en gang. Lykke til forresten! Skal krysse alt for at det går bra med deg - ja iallefall inntill jeg begynner neste pp.

Stor klem

uff, det var synd[:(] bedre lykke neste gang[;)]

Oj lykke til

Takker for alle svar:)

Jeg har ikke spotta eller hatt noe mer blod..så jeg begynner å få en god feeling nå..Etter 13 tester så burde det være på tide...Jada, 13 tester [:)]
Hehe. Tenkte jeg skulle høre om legen hadde tid i orra å prate med meg, trenger egentlig å få det bekrefta av han jeg..Rart med det! hehe

Drømte i natt at jeg tok ny CB digital, den viste da ikke gravid, og da jeg våkna føltes det ut som om jeg hadde fått mensen..Det var grusomt! Gikk på do og var livredd for hva jeg vill se..Men der var det ikke noe blod! hehe, og digitale viste gravid..Hehehe[:D]

Knøttet: hei. Huff, ikke noe gøy det!! *klemmepå* Neste gang sitter den vettu, og da sitter den godt fast også..
Og forresten, siden det er så tidlig med meg så ville vel testene blitt svakere? Ikke sant? Mine tester blir bare sterkere..
Lykke til videre. Tenker på deg!

Så da kan vi nesten gratulere deg snart da nemi??[:D]

Jeg tar sjansen og gratulerer deg jeg nemi. Alt tyder jo på at du er gravid! Gratulerer!!

Er trist på dine veine knøttet, føler med deg!

Vil gratulere deg jeg også [:D]
Lykke til

Hei! [:)] Uff, jeg er virkelig ny på dette forstår jeg, for hva betyr å spotte? [8|] Og en ting til; hva er forskjellen på billigtest og el-test, eller hva dere kalte det? Er ikke svarene like sikre m.a.o?
Men så vil jeg si lykke til videre for deg, nemi. Det virker som du kanskje stresser mer enn nødvendig, men samtidig forstår jeg GODT hvordan du kan ha det.. Jeg føler meg jo litt "oppkavet" selv for tiden, og tør ikke håpe på positivt svar når jeg tenker å ta en test førstkommende lørdag. Har også en time hos fastlegen min på mandag. Vel, jeg vil bare ønske deg lykke, lykke til, og tror faktisk jeg også sier GRATULERER til deg. Vær snill med deg selv, la deg ikke stresse for mye (lettere sagt enn gjort), men er det virkelig nødvendig å ta SÅ mange tester? (Jeg spør for min del egentlig, jeg skal jo ikke ta test før lørdag, da venter jeg første mens)
Fryktelig lei meg for å høre om hun som mistet nå forleden... Alle mine tanker til deg!
Klem

Gratulerer så mye[:D][:D][:D]

Gratulerer så mye! Lykke til med svangerskapet.
Klemmer fra MsMaya

Hei Linnemi.

Å Psotte betyr å ha små blødninger. Mange får spotter når de akkurat har blitt gravide.

Billig-tester er tester som er kjøpt på siden http://www.billige-tester.com/
hvis jeg har forstått det riktig. Der kan man kjøpe mange tester som koster lite. EL-tester er Eggløsnings-tester. De brukes for å sjekke om man har eggløsning eller ikke.

Jeg har i allefall prøvd å svare på spørsmålene. Hvis det er feil her, så får noen rette opp:-)

Lykke til med testinga på lørdag. Skal teste selv på mandag!

Back
Topp