Tåpelige ting å gråte over? :p

Evette

Gift med forumet
Tror ikke det går en dag uten at jeg gråter om dagen. Over alt og ingenting:p Må prøve å se det humoristiske i det og lurte på om andre har grått over noe tåpelig i det siste:p
Nå begynte jeg og gråte fordi barna vil være mer ute å leke med vennene sine enn å være la med meg... Føler meg såååå ensom!:p

Hunden ville ut rett etter jeg hadde satt meg, gråt som en galing og ropte 'hvorfor meg' ..

Jeg eier ikke tårer dette svangerskapet :p Pappaen kaller meg isdronning

Når man har gleda seg hele helga til å lage eplekake med vaniljekrem inni (skulle prøve ny oppskrift) med masse mandler på topp og man tar en formiddagslur og mannen har vært kjempe søt og laget kaken, men ikke den oppskriften du hadde tenkt og uten både vaniljekrem og mandler :arghh::arghh::arghh: Jeg vet!! Han er verdens søteste, men dette ble bare så feil :(

I starten av svangerskapet var jeg utrøstelig fordi det var tomt for brød, jeg satt sikkert og gråt i over en time!

Gråter over alt og ingenting. Kan sitte å se på tv og gråte uten å vite hvorfor:p Synes det er litt slitsomt:arghh:

Jeg er bare stortsett veldig lettrørt, og klarer ikke da å holde tårene tilbake. Så et par episoder av Karsten og Petra med datteren min i dag, og ble så rørt av vennskapet mellom dem og de koselige sangene :P

Enda en sniker fra oktober. Jeg og gubben så "Et helt halvt år" på kino, og jeg gråt helt til rulleteksten sluttet, alle andre hadde forlatt salen for lengst, og personalet hadde slukket lyset. Har aldri noensinne grått så mye og ukontrollert på kino. :-P

Enda en sniker fra oktober. Jeg og gubben så "Et helt halvt år" på kino, og jeg gråt helt til rulleteksten sluttet, alle andre hadde forlatt salen for lengst, og personalet hadde slukket lyset. Har aldri noensinne grått så mye og ukontrollert på kino. :-P
Kjenner meg igjen der :)

Jeg er bare stortsett veldig lettrørt, og klarer ikke da å holde tårene tilbake. Så et par episoder av Karsten og Petra med datteren min i dag, og ble så rørt av vennskapet mellom dem og de koselige sangene :P
Karsten og Petra er jo så fine filmer! Vi såg julefilmen for et par år siden. Jeg var ikke gravid da, men det kom et par tåre likevel:p

Jeg begynner å gråte når jeg synger rørende barnesanger for de små. Tuppen og Lillemor, Teddybjørnens vise og Puff den lille dragen. Har begynt å holde meg til sanger som Postmann Pat og lignende. :)

Jeg gikk på youtube og hørte sangen Besvärjelsen. Tårene rant etter første setning! Anbefales ikke hvis man ikke har lyst å gråte! Helt nydelig sang, som betyr mye når man sitter å tenker på hvem som gjemmer seg inni magen:p

Back
Topp