Tålmodighetsprøve!

jsfklgariuhg

Flørter med forumet
Jeg har en liten overaskelse i magen. Ikke helt planlagt og har jo ikke peiling på når dette har skjedd. Så ble henvist til tidlig UL, men fikk ikke time før 19 februar!! Det synes jeg var kjipt av de. Men ringte å klarte å få en innimellomtime 25 jan. Hadde håpt på enda før, men nå må jeg jo bare smøre meg med tålmodighet i enda 1,5 uke! Gi meg styrke!! Jeg er jo så nysgjerrig!

Oi! Det var lenge til! Er sikker på at om man skulle bestilt aborttime og ikke visste hvor langt man er på vei så hadde man kommet mye før..

Jeg var hos legen tirsdag forrige uke, og skal inn i morgen. Syns det var lenge nok å vente. Godt du klarte å få en tidligere time da :)

Ja, moro med overaskelse når jeg nå begynner å få fordøyd det litt! I utgangspunktet ikke helt klar for ny graviditet helt enda! Har en på straks et år. Men når det er sunket inn så tror jeg det blir bra! Slitsomt, men bra:)

gratulerer!! :)

Gratulerer! spennende å se hvor langt på vei du er da! Lenge siden siste TR da? :)

Gratulerer:)

Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app

Gratulerer! spennende å se hvor langt på vei du er da! Lenge siden siste TR da? :)
Siste TR 6 nov! Men testa negativt siste gang 15 desember.. Så derfor jeg tipper det blir september. Men strengt tatt så kan jeg være 11 uker på vei og! Om testene har vært feil. Men man tenker jo at det ikke går.

Jeg hadde min siste sikre mens 6.nov også. Hadde "rar" mens to ganger etter det, men testet veldig positivt et par kvelder etter siste "mens". Så jeg regner med jeg skal ha i sept, men kan i utg.pkt. også være 10 uker... :p

Back
Topp