Tålmodighet

lillemeg

Andre møte med forumet
Jeg tok en test i dag bare for "morro?"... Men den viste blankt negativ... kunne sansyneligvis ikke blitt mere negativ. Men kanskje ikke så rart siden jeg ikke skal ha tr før torsdag/fredag. Tror dere det gjør noen forskjell om jeg tar ny test i morgen, eller burde jeg prøve å være tålmodig til torsdag? :O

Synes dagene går så voldsomt sakte nå at det er pinefult haha... Har så mange symptomer på graviditet. Å uhellet skjedde jo rundt EL (baby er ikke planlagt, men kommer til å være mere enn velkommen om jeg er gravid). Men selv om symptomene er der så føler jeg at jeg sikkert ikke er gravid.. Vil bare teste å få svar med en gang haha... Har jo et lite håp om positiv test da... tror jeg... hmm :P haha.. følelsene mine blir ikke enige med seg selv haha

Jeg tok en test i dag bare for "morro?"... Men den viste blankt negativ... kunne sansyneligvis ikke blitt mere negativ. Men kanskje ikke så rart siden jeg ikke skal ha tr før torsdag/fredag. Tror dere det gjør noen forskjell om jeg tar ny test i morgen, eller burde jeg prøve å være tålmodig til torsdag? :O

Synes dagene går så voldsomt sakte nå at det er pinefult haha... Har så mange symptomer på graviditet. Å uhellet skjedde jo rundt EL (baby er ikke planlagt, men kommer til å være mere enn velkommen om jeg er gravid). Men selv om symptomene er der så føler jeg at jeg sikkert ikke er gravid.. Vil bare teste å få svar med en gang haha... Har jo et lite håp om positiv test da... tror jeg... hmm :P haha.. følelsene mine blir ikke enige med seg selv haha
Håper du får positiv test<3

"Juni 2014, førstegangs gravid"

Det er vanskelig å si. Du må nesten kjenne selv på hva som et rett. Om det var blank test i går vil den vel bare ha en veldig svak strek om den er positiv i dag. Om du tror du er gravid, og klarer å vente med å teste, får du trolig en mer entydig test (tydelig positiv). Spørs og om du har billige tester som du kan "kaste bort" på tidlig testing.

Jeg klarer ikke å vente med testing. Testet så tidlig som 8 dpo denne gangen, og den var positiv :-)

Lykke til uansett om du venter eller ei!

Appen <3

Jeg testet negativ den dagen jeg skulle ha mensen, fikk ikke positiv før 4-5 dager etterpå. Så om du håper på positiv ville jeg ikke fortvilt om den var negativ et par dager til.
Angående å teste eller vente; det kommer an på lommeboka ;) jeg brukte opp 4 apotek-tester, det er jo nesten 400 spenn...
Lykke til, så kanskje vi det mer til deg ;)

Jeg fikk faktisk svak posetiv 5-6 dager før IKM :)

Så rett etterpå tok jeg digital CB test ogdet lyste GRAVID mot meg :) Er nå 4+1 :)

Tok en test i dag da jeg våknet som viste negativ. Skulle legge den i esken med den andre negative, å den viser nå en svak svak positiv. Men dette er vel ikke til å stole på siden den har ligget siden i går :P
Siden apotektester er dyre å det er det eneste jeg har, så får jeg vente med den siste jeg har liggende til torsdag eller fredag. Brystene mine blir bare mere å mere vonde. det er slik at det gjør skikkelig vondt hvis jeg springer (måtte springe til bilen i dag for å kjøre min sønn til skolen da vi forsov oss), å jeg måtte stoppe opp å gå istede fordi at det virkelig gjorde vondt i brystene å springe. Nå tåler jeg knapt å komme borti dem :O

Jaja, håper at jeg får svar på torsdag om jeg skal fortsette å henge her eller ikke. Har hengt her i noen dager nå. Å må si at jeg trives så godt at det ville vert synn om jeg ikke er gravid nå :P hehe

Tok en test i dag da jeg våknet som viste negativ. Skulle legge den i esken med den andre negative, å den viser nå en svak svak positiv. Men dette er vel ikke til å stole på siden den har ligget siden i går :P
Siden apotektester er dyre å det er det eneste jeg har, så får jeg vente med den siste jeg har liggende til torsdag eller fredag. Brystene mine blir bare mere å mere vonde. det er slik at det gjør skikkelig vondt hvis jeg springer (måtte springe til bilen i dag for å kjøre min sønn til skolen da vi forsov oss), å jeg måtte stoppe opp å gå istede fordi at det virkelig gjorde vondt i brystene å springe. Nå tåler jeg knapt å komme borti dem :O

Jaja, håper at jeg får svar på torsdag om jeg skal fortsette å henge her eller ikke. Har hengt her i noen dager nå. Å må si at jeg trives så godt at det ville vert synn om jeg ikke er gravid nå :P hehe
Jeg tipper du er gravid :-D

"Juni 2014, førstegangs gravid"

ImageUploadedByBV Forum1380616553.131776.jpg
ImageUploadedByBV Forum1380616571.482259.jpg

Mine tester. Skimter svak positiv på den ene, men ser ikke noe på den andre. Å den jeg skimter en strek på, der kom streken etter tidsfristen. Hva tror dere? :P huff så utålmodig jeg er, er til å bli tullete av dette :P

Ja jeg håper på det.. har blitt skikkelig giret nå.. skal ta en ny test i morgen bare sånn for sikkerhets skyld. eller Torsdag, men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg nok ikke å vente helt til Torsdag :P

Ja jeg håper på det.. har blitt skikkelig giret nå.. skal ta en ny test i morgen bare sånn for sikkerhets skyld. eller Torsdag, men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg nok ikke å vente helt til Torsdag :P

Om du åpner testene så ser du strekene bedre også :)

Det beste er nok å vente til torsdag, da er jeg sikker på at du kan ta en digital også ;)

ImageUploadedByBV Forum1380618152.190424.jpg
Oyoy, viste ikke at man kunne åpne testene :O er helt skjelvende nå :O

Ser det tydelig på begge to! Du er nok gravid ja :)

Tror me kan sei gratulerer

Jaja her er det helt klart en liten spire :D hvisker stille gratulerer :D

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Back
Topp