Tålmodighet

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Ja hvordan er dere for tiden? Har hjemme 3 årigen fra bhagen idag pga den er stengt! Faaader så hun maser heeele tiden, ser hun antydning til at keg vil slappe av er hun snar til å mase igjen! Ikke leker hun med lekene sine, maser bare om å få den og den leken, og når jeg tar det frem går hun fra det!!

Gleder meg til barnehagen i morgen!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

huff jeg har litt dårlig samvittighet pga at jeg har så liten tålmodighet med han for tiden og lite energi til å leke å holde på med han...

Signerer denne med mange utropstegn!!!! ;) ALT skal jo trasses om å da!!! Ikke snakk om at en enkel ting som å pusse tennene skal gå uten en kamp :p

Så fort man viser at man gjerne skulle hatt 5 minutter, så er de der som igler!

Hihi! Da ville jeg funnet frem tegnesaker, litt saft og litt kjeks. Satt på litt barnemusikk og håpet på det beste :)

Det funker helt til jeg setter meg ned, da er hun ferdig!;p

Uff, det er tungt når det står på sånn.. :( Har ei jente på snart 2 år.. Hun har sine perioder hun også og for et temperament dem kan ha!

Kunne ikke vært mer enig! Gutten min på 2 1/2 år er MEGAtrassig for tiden, og alt fra morgen til kveld er en kamp! Bleieskift, kle av og på, legging, mat, ja u name it.. Er utrolig slitsomt å være hjemme med han (helger, visst hn er sjuk) og er glad til når det er mandag og barnehage igjen! Det er en kamp keg ikke greier å ta opp nå for å si det slik..

Kunne ikke vært mer enig! Gutten min på 2 1/2 år er MEGAtrassig for tiden, og alt fra morgen til kveld er en kamp! Bleieskift, kle av og på, legging, mat, ja u name it.. Er utrolig slitsomt å være hjemme med han (helger, visst hn er sjuk) og er glad til når det er mandag og barnehage igjen! Det er en kamp keg ikke greier å ta opp nå for å si det slik..

akkurat slik er det her for tiden også... han er 2 år og 4 mnd... utrolig slitsomt.

;) Dere skulle kanskje hatt en dag på jobb i bhg...deretter hjem til en småtrassig 4 åring;);)
Phjuuu sier bare jeg;)

Hehe, min knapt tre åring er utrolig snill. Han har vært hjemme fra Bhg med vannkopper i en uke og har oppført seg eksemplarisk ;)

Jeg liker også mandager og åpen barnehage ;) Litt stygt å si det, men herre hvor slitsomt det er med trass :p

Tålmodighet? Hva er det? -_-
Har en gutt som trasser noe så j***** om dagen(sorry, men han er altså så sur hele tiden :p ) Og jeg leker og underholder han hele tiden, til ingen nytte... Formen min er veldig fin, så jeg orker å holde han aktiv, men han blir så sint med en gang noe går han imot og hyler i evigheter for veldi lite. DA er min tålmodighet liten, og jeg kjenner det kooooooker inni meg og må telle til hvertfall 20 :p hehe! Han er veldig blid når han er blid da, må jo si det også :) Hihi

Back
Topp