Tålmodighet er en fin ting !!!

frkLinda:)

Blir kjent med forumet
Noen fler som har "litt" kort lunte??? Skal ikke mye til før jeg "høgger" skikkelig om dagen, heller ingenting som skal til før jeg sprekker :P

Ja det er en kjent sak her også. Prøver selvsagt å telle til 1000. Men når jeg gjentar samme ting for 700 gang så er jeg vel ganske så sint. Spesielt på mannen.
Han er ikke akkurat den mest pedagogiske personen og når han da starter noe med datteren vår og hun blir sur så kjenner jeg at jeg har lyst å eksplodere. Pick your battles. F.eks hun skal ikke gjøre en ting, og hvis hun spør hvorfor så kan han si fordi jeg sa det, eller bare slutt. Mens han kunne sagt at du kan slå  deg dersom, eller det kan bli ødelagt . Eller noe slikt..

Forstå meg rett han er kjempe flink med henne, men det er de få gangene som kan få meg til å klikke vinkel

JAAAAAAAAA! Stakkar de som møtte meg på parkeringsplassen utenfor shoppingsenteret i dag... huffhuff! Skylder på løpske hormoner!!!!

Huff ja, jeg føler meg nesten som en vulkan. emoticon

Hestejenta skrev:

Kan bare signere...

Frisør1 skrev:

Hestejenta skrev:

Kan bare signere...

Signerer i bøtter og spann....

så godt og høre  Da er det ikke bare meg som føler meg som  en dynamitt der lunta er kort :P

Hestejenta skrev:

Signerer denne jeg også.
Stakkars familiemedlemmer.

Back
Topp