tåler dere varmen godt ?

FruStina

Gift med forumet
det har jo nå her kommet litt sommervarme, og himmel som jeg merker det, blir kokvarm med en gang, og blir i så dårlig form. Så blir jeg med en gang bedre så fort jeg kjøler meg ned. Badeturen i dag var altså hiiiimmel for meg, men merker jeg er varm igjen nå, så har hevi meg over isbit maskinen [:D]

Blir uggen i grunn. Har ikke problem med kvalme, men når det er varmt og spesiellt når det er veldig lommert så blir jeg uggen og småkvalm.

Har ikke vært så kjempe varmt her enda. Har hatt sol hele uka, men bare rundt 20 grader +/-. har ikke noe problemer med varmen enda. Merker ikke så veldig mye til graviditeten enda jeg. Bortsett fra at jeg er sinnsykt trøtt og har null kondis [;)].

så lenge gradestokken ikke blir over 5 grader varmere på ti minutt så går det supert...

har ikke vært no problem... før i dag[8D]

i dag syns jeg det er pyyyyton varmt og klamt og alt ute[;)]

Jeg er ikke i form så jeg syns vel ikke at det er så veldig godt når det er for varmt[:)] Men har vel kanskje ikke lov til å klage[8D]

Nei [:'(] når jeg prøver og sove noen timer etter jobben så føler jeg meg nesten syk når jeg vokner opp [:'(]
det er så utrolig ubehagelig.. gleder meg til høsten kommer..

ORIGINAL: *Knøttet*

Hadde nå bare varmen vært her... Ikke noe sommerfølelse i meg i det hele tatt..

Hvor i verden befinner du deg da? om jeg får spørre[:)]. Syns det virker som at sommeren har kommet overalt jeg[:)]

Jeg er ikke noe fan av varmen jeg heller om dagen... Men det er vel for at jeg er naturlig varm av meg.... Og i natt har jeg sleti som satan[&:]

Nei, tåler varmen dårlig. Blir elendig form av sol nå. Også så lummert og varmt det har vært idag!

himmel, det var godt å høre at det ikke bare er meg, selv om jeg ikke unner dere det altså [;)] I natt var det rett og slett forferdelig, var oppe ørten tusen ganger, og lufta, endte opp til slutt med å rive dyna ut av lakenet og sove kun med deilige tynne lakenet.....oooooooooooh. Da fikk jeg endelig sove litt. Og vi skal til Hellas i min uke 26 [8|]. Jaja....så lenge jeg har bademuligheter og skygge så tror jeg det vil gå bra, for det hjalp virkelig. Deeeeeeeeeeeeeeilig. Venter bare på godværet i dag å jeg, så jeg har unnskyldning til å dra på stranda med lillegutt å kjøøøøle meg ned [;)]

Her er det ikkje så varmt at det er plagsomt, enno. Men eg har ikkje klart å sitte i sola siden veke 5 eller noe. Blir så utrolig kvalm av sola, så blir ikkje noe farge på meg i sommer [8D]

ORIGINAL: Leyah

Ikke noe problem med varmen [:)]

Elsker varmen jeg, og den plager meg overhodet ikke[:)][:)]

jeg var høygravid sommeren 08, og hadde det helt supert. stranda eller båttur hver dag og bada masse. tåler varmen like godt denne gangen, så jeg bare nyter sommeren[8D]

prøver å nyte jeg også, men holder meg i skyggen, fyller glasset med isbiter, og når muligheten byr seg....baaaaaaaaaaaaaaaaaaaade. Det var bare himmelen altså [:D] Merker jeg er i mye dårligere form denne gang, en med lillegutt [:'(]

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: *Knøttet*

Hadde nå bare varmen vært her... Ikke noe sommerfølelse i meg i det hele tatt..

Bor på Sola. Ikke langt fra Stavanger.. Har noen dager med fint vær, men blåser en del, så får ikke det veldig varme været..

Hvor i verden befinner du deg da? om jeg får spørre[:)]. Syns det virker som at sommeren har kommet overalt jeg[:)]

Det tåler jeg godt[:)]
Tror nok det er tusen ganger verre når man går høygravid[;)]

Back
Topp