Tåfis

Mokkemor

Gift med forumet
Jenta mi "svetter" slik i beina. Bir skikkelig klam og kald på føttene. Strømbeuksa og sokker kjennes våte ut[&:] Noen andre som har det slik. Noe jeg kan gjøre for å forhindre dette. Tenker på om hun fryser på beina? Det er jo vondt. For hun er så sutrete av og til, kansje det har noe med at hun er kald?

Sånn er begge mine også [:)] Marcus er "verst", men jeg merker at Maja også svetter lett på bena. Vi har ikke prøvd å gjøre noe med det, for det ser ikke ut som om det plager noen av dem. Så jeg har dessverrre ingen gode råd [&:]

Hvor får man kjøpt ullsokker til de små?
      Prøvde med ull stillongs, men den tro jeg ikke hun likte[;)] Skal ikke klø, men tror den gjorde det når hun ble varm. For hun var så sutrete og grinete. Og når jeg tok den av. Smilte hun som en sol[:)] Tenkte at det var tilfeldig. Men prøvde en gang til senere. og det samme skjedde. Ikke så sutrete etterpå. Hmm... Så tror hun liker bedre bomull.

Håkon er også sånn, jeg vasker ansiktet, hendene og føttene hans hver dag, og her om agen tok jeg
babypudder på føttene hans, -mllom tærne og under. Virket som om det hjalp øitt på klamheten iallefall.
Jeg tar ofte på han tøfler når vi er her hjemme hvis han er kald, janus har tøfler for de små som er av ull [:)]

Back
Topp