Tåfis

Bøllefrøimagen

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Altså, skulle bytte bleie på gullet her nå, så bruker jeg jo å tulle litt med han på stellebordet.. så jeg tok føttene og skulle liksom blåse på de da, det synes han er så gøy. Men, jeg må innrømme at jeg fikk et lite sjokk[8D] Det som møtte meg var den sure tåfislukta!
Haha, holdt på å daue av latter, ropte på sambo, han lokta og ropte, æsj, det stinker jo værre enn meg[:-]

Men skal det lukte så veldig tåfis da...?
Haha, kan ikke fatte at jeg spørr, men jeg tenker liksom at han bader hver dag, breuker ikke sko..osv
Lukter det tåfis av dere små også, eller er det bare gutten min?[8D]

Lukta tåfis her og..[8D]
Men etter at v begynte med å bade henne hver kveld, så tar jeg litt talkum mellom tærne hennes, og da lukta d ikke så mye lenger..[;)]

Hehe så artig at de små kan lukte tåfis hehe aldri kjennt at at mi har lukta nei[:D]

Lukter "god" tåfis her og :)er så søtt :)

Michelle sine føtter lukter oxo skikkelig tåfis. He he... Oxo får hun alltid masse lo i mellom tærne [8D] pleier jo å fjerne det med fingrene og da stinker det skikkelig tåfis av fingrene mine etterpå [8D]

Haha, ja.. Isaak har tåfislukt!! Og jeg lo så jeg holdt på å daue da jeg oppdaga det for lenge siden [8D][:D] Enda så nøye jeg er med vasking og tørking.. Vasker morgen og kveld og tørker veldig godt! Ikke skjønner jeg hvem han har "arva" den etter heller.. både jeg og pappaen er heldig sånn sett og har ikke tåfis eller svettelukt!

Men jeg syns det er litt søtt jeg da, at noe så søtt og fint kan lukte SÅ stygt [:D][:D] Heldigvis lukter det bare når man er veeeldig nært føttene! hehe

Heilt vanlig det [;)] Alle mine har luktet det, uansett kor mykje eg har vasket og tørket så vil lukta komme etterpå. Men så er han ofte klam på føttene sine og eg pakker dei jo godt inn for at han ikkje skal fryse så er vel naturlig[:D]

Her er det æsj-lukt bak ørene, og det selv om jeg vasker og tørker godt hver dag!!! [:@] Irriterende

ORIGINAL: *Starwish*

Haha, ja.. Isaak har tåfislukt!! Og jeg lo så jeg holdt på å daue da jeg oppdaga det for lenge siden [8D][:D] Enda så nøye jeg er med vasking og tørking.. Vasker morgen og kveld og tørker veldig godt! Ikke skjønner jeg hvem han har "arva" den etter heller.. både jeg og pappaen er heldig sånn sett og har ikke tåfis eller svettelukt!

Men jeg syns det er litt søtt jeg da, at noe så søtt og fint kan lukte SÅ stygt [:D][:D] Heldigvis lukter det bare når man er veeeldig nært føttene! hehe

Haha, var det jeg tenkte å, at den fine lille skapningen der kunne lukte så vondt[:D]
Er også nøye med vask, morgen og kveld, men er jo som regel strømpebukse, sokker og ullsokker på føttene her da, nå når det er så kaldt...så da blir han vell klam og svett innimellom.

Back
Topp