Syyyyte....

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Har gått med låst kne siden påske, skal til vurdering ift operasjon neste onsdag.... Kneet har blitt litt og litt bedre, så den siste mnd har jeg kunnet trene litt igjen! hurra!!

MEN..... I går skulle jeg ut med søpla og mistet noe i bakken.... Så satte jeg meg på huk for å ta det opp igjen og da kjente jeg samme bedritne klikken i kneet.... [:@][:@] SÅ... Nå går jeg med et kne jeg mangler tja... 20% på å få strekt ut og som gjorde no H***** vondt i natt..... Turte ikke ta no særlig smertestillende heller.... Så er trøttings...

Har ringt legen om det er noe smertestillende jeg kan få så jeg får sove, men skulle ringe tilbake etter kl 13 fordi hun var alene der og skulle snakke med legen min om det i pausa!!

Det hørtes ikke mye godt ut.... Håper at du får tak i legen din og at du kan ta noe smertestillende. God bedring og lykke til:)

huff da... hvordan gikk det???

om jeg hadde vært deg så ville jeg ha ringt ortopedisk poloklinikk...

Fikk no mer smertestillende..[:)] Så kanskje det er håp om litt mer enn 15 minutters soving sammenhengende i natt![:)]

Ikke noe dem gjør på ortopedisk likevel så lenge jeg skal inn til operasjonsvurdering neste onsdag... har gått med låst kne siden påske[&:] men ble bare verre og mer smertefullt etter i går...

ÅÅåhhh... Den trøstklemmen var jammen god[;)]

Er vondt, men har slitt så mye med knea det siste 1 1/2 året at dt snart er en vanesak... håpe de velger å operere selv om jeg er gravid![:)]

ORIGINAL: tone86

Er vondt, men har slitt så mye med knea det siste 1 1/2 året at dt snart er en vanesak... håpe de velger å operere selv om jeg er gravid![:)]

knærene kan du få epidural/lokalbedøvelse for å få operert, dvs at du er våken under inngrepet.

(jobber på ortopedisk klinikk) og vet hvor sinnsykt vondt det er å gå rundt med ¨låst knee. her har det låst seg 4-5 ganger det siste året.
og fått akutt time til fysio og ortoped hver gang. her vet de ikke hva som gjør at mitt knee låser seg.

Huff, det høres så sinnsykt vondt ut![&:] Stakkars deg som har gått med det så lenge. Håper det blir ordnings så snart som mulig.

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: tone86

knærene kan du få epidural/lokalbedøvelse for å få operert, dvs at du er våken under inngrepet.

(jobber på ortopedisk klinikk) og vet hvor sinnsykt vondt det er å gå rundt med ¨låst knee. her har det låst seg 4-5 ganger det siste året.
og fått akutt time til fysio og ortoped hver gang. her vet de ikke hva som gjør at mitt knee låser seg.

Det er ikke særlig behagelig nei.... VET veldig godt at jeg ikke skal ligge med noe under det om natta, men akkurat nå er det så vondt at jeg bare må for å få litt søvn...

Hmm ok... Jeg hadde en alvorlig leddbåndskade for et og et halvt år siden (håndball)... trodde jeg hadde slått opp igjen dette rundt påsketider... men når de da kjente på leddbåndene var disse fine... og når kneet låste seg da gjorde jeg ikke annet enn å reise meg opp fra gulvet.. hadde ligget og lekt med tanteungen - noe som definitivt ikke skal få menisken til å klikke.... så de tror nå at jeg har gått md det siden jeg tok leddbånda.. men at den skaden var så alvorlig og sånn at d ikke så at menisken kranglet i tillegg...[:'(]

Håper smertestillende hjelper på nattesøvnen, da (og smertene ikke minst)
Hørtes forferdelig vondt ut [&:]

Kjenner at det hjelper på ja! [:)] Når smertene blir mindre blir jeg ikke så anspent heller.. [:)]

Så nå skal jeg snart hive innpå en og hoppe til køys!!! Gleeder meg[:)]

Back
Topp