Syyyyk!

Roxanne

Elsker forumet
Jeg blir SPRØ, jeg blir jo aldri frisk! I går spydde jeg opp igjen alt jeg spiste gjennom hele dagen. I tillegg har jeg hatt utrolig sår hals i to uker, med konstant tørrhoste. Og nå er jeg snylte forkjøla oppå det hele, med nese som er tett, men likevel renner.. Og så får man ikke bruke hostesaft eller nesespray! Gi meg STYRKE...

Off, forstår godt at du blir sprø! Det er ikke ikke godt med alt det der på en gang..
Håper du kommer deg snart!!

Masse god bedring til deg emoticon

Drcat90 skrev:
Off, forstår godt at du blir sprø! Det er ikke ikke godt med alt det der på en gang..
Håper du kommer deg snart!!

Masse god bedring til deg emoticon

Takk for støtten! Og... Unnskyld meg, men hva ER det de smilefjesene dine driver med? :p

Hahaha, lurte på det samme :p
Syns de såg litt støttende ut, men når jeg ser litt nærmere på de nå ser det ut som et trekant-drama ??

Drcat90 skrev:
Hahaha, lurte på det samme :p
Syns de såg litt støttende ut, men når jeg ser litt nærmere på de nå ser det ut som et trekant-drama ??

Jeg tror du sendte meg en oppmuntrende trekant ja. Men den muntert faktisk, så takk igjen ;D

føler med deg ! Men solvipec e hostedempende\slimløsende som du trygt kan ta ! Bedre enn ingen ting , å saltvannspray for å ha i nesen kan du å godt bruke, tar bort det værste av rennende neste ! Å ikke minst masse tid under dyna\me en goo varm kopp te ! :) 

God bedring!!! 

Saltvannsspray funker ikke i det hele tatt, har prøvd mange ganger. Har smale neseganger fra før :/ men kan jeg ta solviplect? Er du helt sikker?

Back
Topp