syyyyk

Gollemor

Forumet er livet
VIP
reaksjon på det lille uhellet tidligere i uken- immunforsvaret var ikke helt forberedt på å bli angrepet fra alle kanter. Så her ligger jeg med 45,2 ([8D]) i feber, tette bihuler, løs hjerne, megahovne mandler, tung pust, stygg hoste, og nok snørr til å kunne fylt et middels plaskebasseng[:'(]

Og jeg har hatt svigers på besøk i helga, så sambo og jeg har sovet på sofaen. Hurra! Men glad de har vært her lell, for de har underholdt Tassefot bra. JEg har bare stått for mat og kaffemat[:)]
Nå skal jeg bare tulle meg inn i dyna og synes forbaska synd på meg selv.. Og i morgen, om formen ikke er bedre, skal jeg nyte at minien koser seg i barnehagen mens jeg ligger hjemme på sofan og hører på stillheten. Det er lov det, ikke sant?

kos deg på sofaen. selv har jeg vært senge liggende siden i går kveld med ett stoooort gallesteinanfall. blir gal.
væer hos legen og hentet voltaren i dag. men det hjelper ikke.

kommer snart til og hive innpå 3 ibux for å slippe litt smerter en stund. fikk lov av legen heldigvis.
vil bli kvitt disse plagene, håper jeg får operasjon snart.
har hatt 6 anfall på en mnd. hadde ikke ett eneste da jeg var gravid denne gangen, det får jeg tilbake nå

go bedring

men du 45.2 i feber går d ann e du på sykehuset?

ORIGINAL: selisa

kos deg på sofaen. selv har jeg vært senge liggende siden i går kveld med ett stoooort gallesteinanfall. blir gal.
væer hos legen og hentet voltaren i dag. men det hjelper ikke.

kommer snart til og hive innpå 3 ibux for å slippe litt smerter en stund. fikk lov av legen heldigvis.
vil bli kvitt disse plagene, håper jeg får operasjon snart.
har hatt 6 anfall på en mnd. hadde ikke ett eneste da jeg var gravid denne gangen, det får jeg tilbake nå

Nå er voltaren fy-fy for meg, men brukte det for gallesmerter jeg også. det funket ikke.. Paracet/ibux/pinex etc funket heller ikke selv om jeg tok max av maxdosene.
Jeg fikk tilslutt petidin, for på de aller vondeste smertene hjalp ikke engang paralgin forte, eller andre forte.

Selv om selve galleanfallene har forsvunnet etter at de fjernet galleblæren, har jeg fortsatt merkelige smerter i det området. Rundt magesekken.
Tidvis så vonde at jeg tror det er gallestein[:o]
Men jeg måtte få gulsott før de kom på at galleblæren kunne fjernes[:@] Så mulig det gikk for langt, s+ jeg fikk betennelse i bukspyttkjertelen.. de sa det var en mulighet før operasjonen, men da jeg kom et år etter og fortalte om smertene, nektet de for at det kunne være en mulighet.

Som jeg pjatter.. Sorry! Jeg er høy på lakris og ananasbrus!

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

go bedring

Nei, det var en aldri så liten overdrivelse[;)] Har man mer enn 42, er man vel ganske nær å takke for seg.
Jeg hadde 38,9. Nå har jeg 37,8.

Fullstendig lov til å være syk når mini er i bhg. Og utrolig godt å kunne få lov til å være syk også, så man kommer seg fortere. GOD BEDRING! [;)]

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

go bedring

Nei, det var en aldri så liten overdrivelse[;)] Har man mer enn 42, er man vel ganske nær å takke for seg.
Jeg hadde 38,9. Nå har jeg 37,8.

beg å lure seru
godt den går ner

masse god bedring
klem

om det er lov ja? trenger ikke å være syk engang før det er lov...bare en har fri altså [:)]

Back
Topp