Syyyke stikninger og nedpress

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Åå du store!! Det kom plutselig over meg i ettermiddag, VOLDSOMME stikninger og nedpress...!! Har hatt en del av det tidligere, men ikke på denne måten...! Mye bevegelse i tillegg. Faller helt sammen om jeg er i bevegelse når det slår til... Superøm "der nede"
Ett godt tegn? 39+4 i dag...

Jeg har også hatt det, med alle tre.. For meg er det ikke noe tegn på umiddelbar fødsel etterpå, men det modner kanskje, mest er det kanskje nerver i klem når babyen kjører seg lenger ned i bekkenet - som jo er en god ting :) Men kan aldri vite, nå nærmer det seg jo veldig :)

Ja... Var det jeg tenkte meg..
Når jeg oppå det hele får kraftige kynnere kjennes det ut til å revne!! Hoh... Håper det skjer noe, snaaart!

Samme her! Hatt det en stund sammen med strålinger ned i venstre ben! Det hjelper nok på modning da! :) men fødsel starter vel når den vil uansett!! Håpe på før for din del! Jeg er 8 dager over i dag... :p

Så spennende :) Du får oppdatere oss, spennende om det utvikler seg :) her er det ingen tegn i det hele tatt, så er ganske misunnelig på "vondtene" som kan være tegn på fødsel :D

Back
Topp