Syyyke drømmer

Fuglekassa

Forelsket i forumet
Noen flere som drømmer helt sinnsyke drømmer ?
Husker det samme skjedde første svangerskap.
Drømmene er som sagt helt syke og så virkelighetstro at det er skremmende.
Jeg våkner helt utslitt hver morgen :/
 
Kjenner til det. Noen ganger når jeg våkner nå så må jeg ta meg sammen og nesten forklare for meg selv at det var en drøm :laughing002
 
Jeg våkna i dag etter en drøm der jeg skulle ta fillers i leppa (jeg har store lepper naturlig så helt unødvendig) og måtte spørre om d gikk an når jeg var gravid:wacky::eek: natta før drømte jeg at de på sykehuset forveksla spermprøven til mannen min og plutselig var jeg gravid med min beste vennines mann. :sour: Snakk om rare drømmer altså!
 
Off ja! Nå drømmer jeg ganske ofte til vanlig. Men ikke virkelighet drømmer! :) Det har jeg merket nå de siste ukene. Sist idag, var stresset når jeg våknet:p
 
Tror ikke jeg drømmer for tiden, vanligvis har jeg helt sinnsyke drømmer. Da jeg hadde exu i 2016 drømte jeg om et spøkelse som prøvde å ta den nyfødte gutten min. Forrige ivf-forsøk(negatkvt) drømte jeg at mannen tok ifra meg jenta mi pga fødselsdepresjon. Så ingen drømmer er visst et godt tegn for meg.
 
Oh yes. Stressa.com. Blir aller verst om jeg sover til jeg våkner også sovner igjen.
 
Jeg drømte i går at det var hoggormer overalt på veien. Måtte hoppe rundt for å ikke tråkke på en eller bli bitt. Skikkelig stress!
 
Jeg drømte i går at det var hoggormer overalt på veien. Måtte hoppe rundt for å ikke tråkke på en eller bli bitt. Skikkelig stress!

Shit. Da hadde jeg fått panikk.


Ikke hatt noen veldig spesielle drømmer dette svangerskapet, men husker godt i sist svangerskap. Da drømte jeg at eg fødte en rottebaby. Den var pelsløs, hadde lukkede øyne og var på lengde med håndflaten min. Jeg elsket den av hele mitt hjerte selv om alle sa at ungen min var veldig spesiell. Men, det var veldig vanskelig å få brystvorta inn i munnen på rotta..
 
Shit. Da hadde jeg fått panikk.


Ikke hatt noen veldig spesielle drømmer dette svangerskapet, men husker godt i sist svangerskap. Da drømte jeg at eg fødte en rottebaby. Den var pelsløs, hadde lukkede øyne og var på lengde med håndflaten min. Jeg elsket den av hele mitt hjerte selv om alle sa at ungen min var veldig spesiell. Men, det var veldig vanskelig å få brystvorta inn i munnen på rotta..

Det verste var alle babyhoggormene som var i bilen min. :dead::laughing002
 
Den verste drømmen jeg har hatt enda var at jeg og en til måtte redde verdens innbyggere fra onde mennesker. Jeg både knivstakk og knakk nakker på disse onde personene. Jeg redda både voksne og barn. Måtte gjemme oss og virkelig kjempe for å overleve. Var en sinnsyk drøm som varte en evighet! Var dødssliten når jeg våkna!
 
Jeg er sånn som drømmer mye til vanlig men verst var det på føden etter jeg hadde født sønnen min. Jeg fikk livmorsinfeksjon og måtte ha antibiotika og jeg drømte at jeg gjemte meg fort en morder og så masse mennesker bli drept. Jeg gjemte meg i en lite luke og en hånd kom etter meg. Jeg hadde ikke lyst å sovne til slutt fordi det var så ille og da hadde jeg såvidt sovet på 4 dager.
 
Back
Topp