syynes egentlig det er litt trist eg...

Klesklypa

Gift med forumet
at den Fb gruppa er så stor og aktiv..
synes det er så masse koseligere her inne..
og nesten alle "trådene" som blir laget på Fb gruppa kunne jo blitt laga som tråder her inne. da hadde det vert masse liv her da :) og lettere å holde oversikten..

synes eg da..
bare et lite hjertesukk fra ei som savner BV-samholdet eg hadde under sist svangerskap.

Skjønner godt hva du mener. Synes det er kos å gå inn her å skravle innimellom. Facebook er liksom bare der.

Er så absolutt enig. Derfor får vi andre som er her inne prøve å lage masse liv for oss som er her inne :D

Klesklypa skrev:
og nesten alle "trådene" som blir laget på Fb gruppa kunne jo blitt laga som tråder her inne. da hadde det vert masse liv her da :) og lettere å holde oversikten..

synes eg da..
bare et lite hjertesukk fra ei som savner BV-samholdet eg hadde under sist svangerskap.

Som jeg skulle skrevet det sjøl. Var mye mer kos med bv under sist sv.skap. Synd fb ødelegger det. Men vi får bare holde koken vi som er igjen her :))

Ra2 skrev:

Klesklypa skrev:

synes eg da..

Som jeg skulle skrevet det sjøl. Var mye mer kos med bv under sist sv.skap. Synd fb ødelegger det. Men vi får bare holde koken vi som er igjen her :))

Må bare signere her jeg. Skjønner ikke helt det med å melde seg inn her for så å opprette en annen gruppe som ikke alle er med i. Men det er sikkert mye enklere med FB, ikke vet jeg.
Ja vi for prøve å lage litt liv her inne vi som er igjen....

:) Er ikke så flink å skrive ting jeg. Men er inne å leser innlegga å kommenterer hvis det er noe som kan være å kommentere :) Så er ikke alltid jeg gjør så mye ut av meg.

Jeg er ikke så veldig aktiv her inne, har startet noen tråder og kommentert litt, men jeg er ikke på facebook-gruppa heller da..

Hadde vært moro med masse liv ja

Er litt begge steder jeg :) Facebook er jeg liksom på uansett, så blir jo til at jeg leser mye der da. Men ikke veldig aktiv der heller.
Men får prøve å lage litt liv her også da :D

Selv er jeg ganske aktiv på facebook, men prøver så godt jeg kan å svare i trådene her også  Håper bare folk skriver her også når de har født og ikke bare på facebook!

For meg som for det meste bruker mobilen til å sjekke er det sååå mye lettere å bare bruke FB gruppa. Men skal innrømme at det hadde vært koselig med bedre samhold her også :) Husker det var sååå spennende sist svangerskap når det nærmet seg og man logget på til sladretråder. Så håper folk orker å legge inn her også ja :)

Jeg er heller på "generell" enn her pga lite folk... Er ikke på FB gruppa, så synes det har vært ganske labert her inne.

Det er jo litt seint å tenke på nå at man skulle vært mer her enn på fb gruppa, når det er kun noen uker igjen til terminen.
Men men... bedre seint enn aldri.

Er så enig..!! Er ikke på facebookgruppa en gang fordi det er ikke det samme.. Husker når jeg var gravid sist var det nye tråder og oppdateringer hele tiden..Måtte bla seg til side 2 og sånn hvis man ikke hadde vært innpå i løpet av en dag..Nå er det så dødt i forhold..! Kjeeedelig..

MiniBolle2012 skrev:
For meg som for det meste bruker mobilen til å sjekke er det sååå mye lettere å bare bruke FB gruppa. Men skal innrømme at det hadde vært koselig med bedre samhold her også :) Husker det var sååå spennende sist svangerskap når det nærmet seg og man logget på til sladretråder. Så håper folk orker å legge inn her også ja :)

signerer denne;)

Frk.MammaMor skrev:
Er så enig..!! Er ikke på facebookgruppa en gang fordi det er ikke det samme.. Husker når jeg var gravid sist var det nye tråder og oppdateringer hele tiden..Måtte bla seg til side 2 og sånn hvis man ikke hadde vært innpå i løpet av en dag..Nå er det så dødt i forhold..! Kjeeedelig..

akkuratt son det var på mi forgje gruppe også. hadde du vert vekke en dag hadde du gått glipp av masse liksom :) hehe
men om alle de innleggene som kommer på FB sida hadde vert her hadde det vert på samme måten, for der kommer det jo nye innlegg heile tida som mange folk svarer på..

Hegevn skrev:
Jeg er ikke så veldig aktiv her inne, har startet noen tråder og kommentert litt, men jeg er ikke på facebook-gruppa heller da..

Jeg er som deg... Ikke på facebook... Skriver litt av og til. Veldig koselig å inn her!

Hegevn skrev:

Jeg er som deg... Ikke på facebook... Skriver litt av og til. Veldig koselig å inn her!

Jeg skal skjerpe meg!

Jeg hadde som mål å være like mye begge steder!

Men problemet for meg er at FB er mye lettere på mobilen enn hva BV er, og spesielt når jeg blir logget ut når jeg er på mobilen hele tiden... :(

Jeg har 5 uker til termin, så jeg har rom for forbedring i løpet av den tiden!

Kunne ønske det var lettere å laste opp bilder her på BV enn det er. Var lettere før de la om forumet i april!

Back
Topp