Syykt mye stikking!

rita.

Elsker forumet
I kveld har jeg hatt noe sykt mye stikking i magen! Er litt ubehagelig, men satser på at det bare er gode symptomer [:D]

Samme her... og mye luft! Så går igjen ut i fra at det er luft smerter...

jeg har også mye stikking i ene siden av magen.. venstre.. :) men det er visst helt normalt :) og luft i magen er også det :) ikke noe å uroe seg for! litt ubehagelig, men da merke en iallefall at en er gravid :P 

ORIGINAL: marianne83

jeg har også mye stikking i ene siden av magen.. venstre.. :) men det er visst helt normalt :) og luft i magen er også det :) ikke noe å uroe seg for! litt ubehagelig, men da merke en iallefall at en er gravid :P 

Det er greit å få litt bekreftelser ja :)

ORIGINAL: rita.

I kveld har jeg hatt noe sykt mye stikking i magen! Er litt ubehagelig, men satser på at det bare er gode symptomer [:D]

stikking i magen/underskam beinet tyder på at livmoren vokser litt...

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: rita.

stikking i magen/underskam beinet tyder på at livmoren vokser litt...

Men da er det greit at det stikker litt [:D]

Her er det både stikkinger og luftsmerter.
Men syns det er deilig! [;)]

ORIGINAL: 2barnsmor21

Mye som strekker seg inni der vettu[:)]  Merker det godt selv! Og spesielt luft [&:] som ikke vil ut.. oppblåst jaaa

mhm [&:]

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

5 uker paa vei idag og kjenner det rykker godt selv i venstre siden.
Maa bare vare et godt tegn paa at spirene koser seg og ordner et lite krypin til Desember [:)]

ORIGINAL: Tine_mor

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

5 uker paa vei idag og kjenner det rykker godt selv i venstre siden.
Maa bare vare et godt tegn paa at spirene koser seg og ordner et lite krypin til Desember [:)]

Huleboeren driver å banker ut ei hula ;)

Back
Topp