Jeg og samboeren bestemte egentlig når vi kjøpte at vi skulle ha nyttårsaften feiring her hjemme i år, men nå som dagen kommer føler jeg at alt bare blir stress.. Har handla inn alt så det er i boks.. Skal bruke papp/plast ( Ja jeg er lat! ) så det er fiksa.. Men så kommer det til bordplassering.. På spisebordet vårt er det plass til 8 stk, 3 på langsidene og 1 på kortsidene.. Samboeren mener at vi må flytte på hele spisebordet og heve stuebordet og flytte sofaen får å få plass.. Men hvorfor i H****** skal vi stresse sånn bare pga 1 person.. Kan man ikke bare presse den andre personen litt inn? Greit det kan bli litt trangt, maten kan jo stå på kjøkkenbenken i steden for på bordet.. Mye hyggeligere med noen lys enn masse mat rundt seg.. Og man man sitter vel ikke å eter i 2/3 timer, jeg gjør ikke det i allefall.. Er hyggelig og ha en sofa man kan sitte og kose seg i når man er ferdig vel.. Og kjenner jeg samboeren min rett våkner ikke han 1.nyttårsdag.. Og hvem må da rydde alt på plass?? MEG!!!! Merker jeg blir sånn smålig frustrert.. Beklager all syting.. Men må bare få det ut..