Sytetråd; slipp det ut! :)

Bondefruen

Forelsket i forumet
Dette er en tråd der vi syter å klager over vondter å plager.. Jada, vet jeg ikke skal klage, men med hånden på hjertet så er jeg møkklei!!

Uke 37! Jeg har masse maserier, vondt oppi hø**, vondt fra ryggen å nedover lårene på baksiden å innsiden, hoftene slites av snart grunnet sovestilling kun på siden (har medfødt hoftefeil)..

Men ellers er jo formen på topp! Tok helgevasken i går så i dag skal jeg ikke gjøre en dritt :P

Hvordan er det med dere? Jeg tror nesten det er flere her som er litt over gjennomsnittet lei nå :P

Jeg våknet av vondt i ryggen idag, digg når man kan sove en og en halv time til egentlig.. Enda greide jeg å rote vekk tida og nå er vi seint ute :P

-Fra appen-

Sterke mensmurringa, like da lite....

Åååh jeg er lei.. I allefall nå når jeg har blitt syk i tillegg :( Klarer nesten ikke å spise eller drikke for har så vondt i halsen, og nå hR jeg fått feber i tillegg. Nesten ikke sovet i natt! Og dette kom som et lyn fra åpen himmel i går kveld :/

Sent from my iPad using BV Forum

Åååh jeg er lei.. I allefall nå når jeg har blitt syk i tillegg :( Klarer nesten ikke å spise eller drikke for har så vondt i halsen, og nå hR jeg fått feber i tillegg. Nesten ikke sovet i natt! Og dette kom som et lyn fra åpen himmel i går kveld :/

Ufff..god bedring. Dette er veldig tungt, særlig nå når det nærmere fødselen og man trenger mer hvile. Jeg har akkurat det samme siden 10 dager. Jeg håper du blir frisk fort. Da jeg tok den med jordmor på onsdag, fikk jeg svar at dette kan ta lengre tid for oss gravide enn de andre.

Stakkar :( Håper du blir fort frisk! Som om man ikke har nok plager nå på tampen.. :/ God bedring :)

Åh, masse god bedring! Ikke akkurat dette man trenger nå på slutten. Sender en klem ♡♡♡

Ufff..god bedring. Dette er veldig tungt, særlig nå når det nærmere fødselen og man trenger mer hvile. Jeg har akkurat det samme siden 10 dager. Jeg håper du blir frisk fort. Da jeg tok den med jordmor på onsdag, fikk jeg svar at dette kan ta lengre tid for oss gravide enn de andre.
Stakkar :( Håper du blir fort frisk! Som om man ikke har nok plager nå på tampen.. :/ God bedring :)
Åh, masse god bedring! Ikke akkurat dette man trenger nå på slutten. Sender en klem ♡♡♡
Tusen takk jenter<3 Veldig kjedelig å få dette nå på tampen, men forhåpentligvis så er det over innen jeg skal føde i allefall :):) Også har jeg en veldig snill mann som tar vare på meg <3

Er så lei av å ikke få soooooove!!!!!!!
My god det skal bli godt å få ut lille magedyret :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh nei :( *klem* God bedring!

-Fra appen-

drittlei av hele svangerskapet!!! desperat for å få han ut!! flere uker til med sammentrekninger å vond rygg makter jeg ikke!!!! BABY KOM UT!!!!!!

DEILI med en sånn tråd! Vondt å gå, stå, sitte, ligge.. Har det aaldri behagelig lengre! Våkner flere ganger om natta, entn er det for å tisse fem liter eller så er det for jeg må snu meg.. Og er jeg virkelig heldig får jeg ha det sånn i tre (!) uker til! Jeg må stadig tenke på at det skal komme noe vakkert ut av dette.... Bare for å holde ut! :-P

Bekkenet mitt faller fra hverandre hvert øyeblikk nå!:( det gjør så vondt!! Ekstra deilig da å være alene med en vilter to-åring:P

Sliten! Sov egentlig veldig godt i natt, er hjemme alene og det var helt stilt i huset, og jeg var bare oppe og tisset en gang, likevel er jeg såååå trøtt nå :( Gleder meg til å få tilbake kroppen min!

Mh.. Har så vondt lysken og symfysen og bekkenet at jeg sliter med å gå, men mannen gidder tydeligvis ikke lufte bikkja så det må jeg vel ta selv. Har fatt en VOND kvise på øyet, aldri skjedd før. Samtidig er hendene mine så hovne og vonde at jeg ikke greier å klemme sjampo ut av flaska en gang. Sliter brutalt med nattesøvnen også.

Har ikke klaget i svangerskapet, men nå er jeg virkelig ferdig her jeg sitter alene uten familie og venner i "feil" by med så tung og vrang kropp, 20 dager før termindagen :( har fått så nok nå.

Hvor lenge før fødsel varer disse mensenlignende smertene egentlig? Er vell ingen fasit, men har hatt det i en uke nå, inkludert mer smerter i rygg og bekken... Er dette det som kalles modning?

Graviditet er oppskrytt.... Blæ ....

Ble forkjølet på mandag, og ila natten har det gått over til bihulebetennelse eller noe:( hodepine fra he%#&&$, vondt i halve ansiktet å tennene, feber + en skikkelig kjip hoste som gjør at nattesøvnen er borte..... :confused: driiiiiiiitlei!!!!!

Back
Topp