Sytetråd fra meg

Smurfekringla

Gift med forumet
Nå er jeg så lei :(
Har vært sykemeldt en stund pga bekkenløsning og trøtthet.
Så jeg kjenner det begynner å ta på å være hjemme uten å få gjort noe som helst.
Skulle hente den kommende storesøster tidlig i dag tenkte jeg. For jeg føler meg som en elendig mor om dagen, som ikke har overskudd til noe...
Gikk herfra kl 1330... og turen bort til bhg tar som regel 15min... Jeg brukte 1TIME :S
Har jo så forbanna aua... Kjennes ut som bekkene skal knekke. Og i tillegg kjennes det ut som lille prinsen i magen har en mega kniv som han driver å stikker nedover i "hurrahølet".. AUA!
Og nå har jeg fått storesøster i seng, og sitter å ser på alt støvet som skulle vært vasket bort.
Føler meg bra i bekkenet, og ganske våken, så tenkte endelig skal jeg få orden her.
Men da får jeg selvfølgelig halsbrann fra helvete. Klarer ikke bøye meg fremover, for det svir og brenner som bare det :S
I tillegg til all aua'n min. har jeg verdens mest irriterende svigermor...
Hun er liksom såååå snill, men driver hele tiden og vrir på meningene til min kjære mann.
Han og jeg kan sitte og være helt enige om noe, så plutselig har han forandret mening fordi han har snakket med henne..
Orker ikke gå inn på alt med henne. Men hun driver meg fra vettet snart :(

Vet ikke helt hva jeg ville med dette da, bare få det ut kanskje :P

Det er viktig og lov å blåse av litt damp innimellom!
Jeg kjenner meg godt igjen i alt du sier, både bekkenløsning, trøtthet, halsbrann og svigermor.... Så bare klag her og få det ut, så blir det kanskje lettere å være hyggelig med de rundt deg =)

Huff, kjipt å ha det sånn :(
Sliter selv med bekkenløsning, kynnere og halsbrann og vet at noen dager så føler man at man ikke har overskudd til noenting og det kan være frustrerende!
Kanskje du kan sette mannen til å tørke vekk litt støv og sånn? :)
Har du ellers prøvd behandling for bekkenet og tabletter for halsbrannen?
Ellers syntes jeg bare du skal lene deg tilbake og ta det helt med ro, er ikke bra for lillebror å stresse med alt som skulle vært gjort. Støvtørkingen drar ikke fra deg, den kan du ta en dag du føler deg litt bedre :)

Uff eg og kjenner meg fullstendig ubrukelig og har dårlig samvittighet for at eg sender gutten min i barnehagen hver dag når eg går her hjemme...

sender deg en klem, det er lov å klage litt innimellom :-)

Seriøst, jeg sitter å ler her for meg selv! Ikke fordi jeg ikke syns synd på deg, snarere tvert imot! Jeg må le istedet for å gråte.. Du beskriver hverdagen min, og den er ganske kjip fortiden.. La oss le å håper det går over om en liteb stund xsmile5

Takk for støtten :)
Joda, har prøvd fysio osv for bekkenet, med dårlig virkning.
prøvd alt som kan prøves for halsbrann... Virker i 5 min, så er det like ille igjen...
Og be mannen min ta seg av husvask osv.. kan jeg bare glemme.
Han er en sånn mann som mener at det ikke er så ille med litt rot...
(Litt rot i hans hode vil si oppvask til taket, søl utover gulvet, klær overalt osv...)
Han pleier å si, rotet går ikke noe sted, og ingen tar det i fra oss, så bare slapp av du kjære :P
Men er jo det som er problemet.. hadde oppvasken, klærene og støvet bare gått sin vei hadde det jo alt vært fint da :)

BTW: I dag har jeg endelig hatt litt energi :D Så har fått vakse gulv, tatt oppvask, vaska 5!!! maskiner med klær, så nå ser det ganske greit ut her :) Deilig! <3

Takk for støtten :)
Joda, har prøvd fysio osv for bekkenet, med dårlig virkning.
prøvd alt som kan prøves for halsbrann... Virker i 5 min, så er det like ille igjen...
Og be mannen min ta seg av husvask osv.. kan jeg bare glemme.
Han er en sånn mann som mener at det ikke er så ille med litt rot...
(Litt rot i hans hode vil si oppvask til taket, søl utover gulvet, klær overalt osv...)
Han pleier å si, rotet går ikke noe sted, og ingen tar det i fra oss, så bare slapp av du kjære :p
Men er jo det som er problemet.. hadde oppvasken, klærene og støvet bare gått sin vei hadde det jo alt vært fint da :)

BTW: I dag har jeg endelig hatt litt energi :D Så har fått vakse gulv, tatt oppvask, vaska 5!!! maskiner med klær, så nå ser det ganske greit ut her :) Deilig! <3
Så flink du har vært!!:) Jeg hadde planer om å rydde i dag, men endte med å ligge på sofaen hele dagen, med lite energi etter bortimot null søvn i natt, vondt bekken og heftige kynnere.. Lurer på om jeg bare må presse meg selv til å ta noen effektive tak i reklamepausene utover kvelden så det kan se litt bedre ut her.. Det står fortsatt fremme etter frokosten.. Er jo ikke bare mitt ansvar, men mannen min er rotblind som han selv kaller det.. Han ser ikke rot.. Han er flink til å hjelpe til, men han må få beskjed av meg hvor det er rotete og hva han skal gjøre med tingene.. Egentlig veldig kjekt det, altså, men jeg har ikke samv ittighet til å be han om å rydde mens jeg selv ligger rett ut og gjør ingenting...

Huff synes så utrolig synd på alle som har skikkelig bekkenløsning :( Kan ikke være noe serlig!
Men så bra du har hatt litt overskudd i dag :) Værste jeg veit er klesvask. Altså ut å inn av maskinen, magen er i veien :P

Back
Topp