SyteTråd for overtidsgåere

Mimo

Forelsket i forumet
"Baby kommer når den er klar"
"Har du ikke født enda?"
"Oi, du må være sprekkeferdig"

Følte at vi manglet en slik. Jeg er selv 6 dager over og uten et eneste tegn på at en fødsel kan starte snart!

Blir litt gal av å lete etter tegn.

Overtidskontroll i morgen og jeg håper de vil ta plagene på alvor.

Her er det faktisk lov til å syntes synd på seg selv, så kjør på!

Hvor mange dager er DU på overtid?
 
Uff,jeg husker det fra første gang jeg var gravid....(11 dager på overtid)
Hadde lyst til å slå alle som sa-hu kommer når a er klar- eller-hun trives vel godt i magen din- Er ikke på overtid ennå (39+5) men akkurat nå føler jeg at jeg kommer til å være gravid for alltid. Hadde masse tegn på at noe er på gang forrige uke og begynnelsen av denne uka. Nå er det ingenting! Ser på alle babytingene, og lurer på når jeg skal få bruk for det.
Er ingenting som gleder meg nå. Er sur og grinete og alt er bare dritt!!
 
En dag over termin i dag, ingen tegn enda. Er skikkelig deprimert etter ultralyd i går som estimerte vekt til ca. 4 kg. Første var 3300 gram og 33 cm rundt hodet, og siden jeg slet med å få ham ut (jeg fikk ham ikke ut selv engang), skjønner jeg ikke hvordan denne fødselen skal kunne gå bra. Har bare lyst til å gråte og sove hele tiden, men prøver å skjerpe meg for de rundt meg sin del.
 
En dag over termin i dag, ingen tegn enda. Er skikkelig deprimert etter ultralyd i går som estimerte vekt til ca. 4 kg. Første var 3300 gram og 33 cm rundt hodet, og siden jeg slet med å få ham ut (jeg fikk ham ikke ut selv engang), skjønner jeg ikke hvordan denne fødselen skal kunne gå bra. Har bare lyst til å gråte og sove hele tiden, men prøver å skjerpe meg for de rundt meg sin del.

:love022
 
Er selv 6 dager over tid og har nettopp vært på overtidskontroll (skulle hatt i morgen, men de har mye å gjøre så fikk i dag :p)
Føler ikke at jeg stresser så mye selv, men blir stresset av at alle rundt vil vite hva skjer eller om noe skjer og jeg vet ærlig talt ikke... har ikke født før! :confused005
Alt står bra til med vesla i magen (og det er det viktigste), men håååper inderlig noe skjer snart. Har ikke lyst til å vente helt til neste tirsdag. o_O

Når det er sagt så klager jeg ikke så mye... synes mer synd på de/dere som har tøffere svangerskap enn meg og i tillegg må gå over tiden... så vi får håpe ventingen ikke blir for lang jenter. :happy::Heartred
 
En dag over termin i dag, ingen tegn enda. Er skikkelig deprimert etter ultralyd i går som estimerte vekt til ca. 4 kg. Første var 3300 gram og 33 cm rundt hodet, og siden jeg slet med å få ham ut (jeg fikk ham ikke ut selv engang), skjønner jeg ikke hvordan denne fødselen skal kunne gå bra. Har bare lyst til å gråte og sove hele tiden, men prøver å skjerpe meg for de rundt meg sin del.

Sniker litt, og kan trøste deg med at eg fødte andremann på 4200g på tre timar fra aktiv fødsel, ein skikkeleg drømmefødsel! Første var såvidt han kom ut i live, måtte bruke tang, og han var ca 3500g. Så eg tippar det går kjempefint:)
 
Sniker litt, og kan trøste deg med at eg fødte andremann på 4200g på tre timar fra aktiv fødsel, ein skikkeleg drømmefødsel! Første var såvidt han kom ut i live, måtte bruke tang, og han var ca 3500g. Så eg tippar det går kjempefint:)
Tusen takk for tilbakemelding, veldig godt å høre slike historier! Krysser fingrene for at også jeg får en fin opplevelse denne gangen :)
 
Tusen takk for tilbakemelding, veldig godt å høre slike historier! Krysser fingrene for at også jeg får en fin opplevelse denne gangen :)

Sannsynligheten for det er i allefall mykje større andre gang:) Eg brukte heile svangerskapet på å grue meg til fødsel, heilt uten grunn. Håpar du ikkje gjer det samme:)
 
Bare 2 dager over, men etter 10 uker med blødning i 2.trimester, og ca 20-30 kynnere daglig siden uke 12, så har jeg vært sikker på at denne ville ut tidlig, og slik har det føltes lenge og. Får sikker 10 meldinger til dagen om jeg har født! Dritt lei!!!!
 
Dag 9 og fortsatt ikke et eneste modningstegn :( Blir nok satt i gang på mandag eller tirsdag.
 
Har ikke gått overtid ennå, har termin til lørdag men har e fra før og ALLE kom før tiden.. det lengste jeg har gått før var med førstemann hvor jeg kom til 39+1 .. nå er jeg 39+6 [emoji50] og kjempe lei ... var forberedt på å få før men dette svangerskapet har jeg såvidt hatt en eneste kynner, ikke noe tegn på at det er noe i gjære.. bortsett fra litt modningsrier i helga [emoji17]
Begynner å bli overbevist om at hu ønsker å bli der forever [emoji85]
Tilogmed sex gir ikke en liten kynner en gang.. med andre mann sendte det meg på sykehuset med premature rier 2 ganger [emoji85]
 
Var på overtidskontroll i dag. Alt står bra til med baby, han er stor, men bra flow i navlesnor. Var 3 cm åpen, men ble tøyet til 4cm. Fikk maserier som kom hvert 2. minutt i fler timer, og di var drit vonde, men roet seg til slutt. Men kynnerne er vonde nå, men kommer nok ikke oftere enn hvert 10-15. minutt nå. Håper dette starter spontant snart. Men har time til igangsetting på lørdagskvelden om ikke[emoji51] når jeg nå kjenner på den lille smerten i kynnerne nå, kom jeg plutselig på hvorfor jeg aldri skulle føde igjen[emoji85] men nå er det snart på ann igjen☹️
 
Ja,da var jeg en dag over! Er møkklei alle telefoner og meldinger om det skjer noe snart. Skjønner jo at det bare er godt ment,men jeg er lei!
Vet at jeg blir satt igang til tirsdag hvis det ikke skjer noe før da. Det føles som en mnd til.
Skal på kontroll hos jordmor i dag,og jeg håper hun sier at noe er på gang.
Jeg er også redd for at det blir som sist,hvor jeg hadde lekket fostervann uten å merke det. Da var jeg 11 dager over og hadde så og si ingen modning. Jeg blir mer og mer nervøs for hver dag som går,at det skal ende som sist med akutt keisersnitt.
 
Dag 3 på overtid..

Samme her :bag: var på sjekk på føden i gårkveld/natt. Hadde litt rier,men hadde ikke blitt mere moden på over en uke(ca 1cm):wtf: Lå med ctg i over en time,for snuppa hadde litt høy puls. Hun var veldig aktiv i magen og alt så bra ut ellers. Har fått sovet og nå merker jeg nesten ingenting:confused:
 
Jaja, da kan jeg også melde meg inn i denne gruppen!:p spennende og kjedelig på en gang dette her! Blir det i dag eller ei? Har egentlig ingen tegn på at det skal skje noe snart, så får vell lene meg godt tilbake og prøve å nyte den rolige tiden..
 
Samme her :bag: var på sjekk på føden i gårkveld/natt. Hadde litt rier,men hadde ikke blitt mere moden på over en uke(ca 1cm):wtf: Lå med ctg i over en time,for snuppa hadde litt høy puls. Hun var veldig aktiv i magen og alt så bra ut ellers. Har fått sovet og nå merker jeg nesten ingenting:confused:
Åh! Disse dager er så kjedelige..
Jeg kjente vonde kynnere i går kveld, og var egentlig ganske sikker på at jeg kom til å våkne av rier. Men neida :-/
Håper du føder snart da ♡
 
Vente vente vente.....
utrolig kjedelig! Og verst av alt er at jeg sikkert venter fremdeles når vi nærmer oss neste helg også for har gått over med de 2 jeg har fra før. Forrige kom 1 uke over (som blir på onsdag - en evighet til)!!!
 
Back
Topp