Sytete og Sinna

Lamiah

Flørter med forumet
Jeg har en liten gutt som er sytete og sint. Han har vært det i noen dager nå, i tillegg vil han verken spise eller sove. Når han skal sove på kvelden og jeg legger han ned i senga si eller ved siden av meg, så skriker han som besatt og sparker skikkelig med beina, spesielt venstre bein. Men når jeg har sittet meg opp og lagt han på brystet mitt, så roer han seg ned og sovner. Han er veldig urolig om natta.. Målte temp istad, som var på 37,9... Allmenn tilstanden er grei. Hvis han først er i form, så går det 30min, så begynner han syte, og ikke noe annet enn og ta han opp hjelper, og da kan jeg ikke sette han fra meg før han vil ned, og da tar det 5 minutter, så vil han opp igjen.. Og når han da er på gulvet de fem minuttene henger han nesten bare i beina mine... Han er da 14mnd....

Har noen noen som helst ide på hva dette kan være?

Gjerne ta ham med til manuellterapaut kansje han har noen låsninger i rygg/nakke?har go erfaring fra det selv da min minste skreik mye når han var liten;)ofte når dem strekker seg og vokser så kan dem få slike utfall..hvis det ikke viser seg å være noe slikt hadde jeg tatt kontakt med evt helsesøster/fastlege å høre om dem har noen råd om hva du kan gjøre[;)]!høres ut som han plages av noe ivertfall!det er mitt tips[:D]

Tja, eg veit ikkje. Men mi erfaring er at ungar i periodar er både sutrete, sinte og småspiste. Ikkje nødvendigvis alt på ein gang så klart, men begge mine har gått igjennom sånne periodar, utan at det har vore noko spesielt av den grunn.

Men om han skriker når du legg han ned kan det jo kanskje vere noko med øyrene.

Jeg ville sjekket ørene hans, for å se at det ikke er feks ørebetennelse. Men det kan også bare være en av de mange rare periodene ett barn går gjennom. Håper dere finner ut av hva det er, og at det blir bedre [:)][:)]

tenkte med en gang på ørebettenelse!

Jeg tenker at 37,9 kan være feber for ditt barn. Tannfeber kanskje?
Prøv en paracet å se om humøret og sove viljen øker.

Okai, så vi var på barneavdelingen for noen uker siden, da de tok MASSE prøver, siden han har løs avføring opptil7-8-9 ganger daglig. Eneste prøvesvar vi venter på nå, er cøliaki... De vet jo at det er noe som ikke stemmer da...

Jeg tenker at han kanskje får tenner??? (Ikke at de sparker mer da menneh.... haha) Men det høres ut som han er utilpass og har ubehag på en eller annen måte som er vanskelig å gi uttrykk for.

Back
Topp