*sytestatus*

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
My gaaad. Kjenner egentlig at det holder med plager nå..
Vonde kynnere, heidundrende bekkenløsning - føles som om bekken skal revne snart.. Har fått "bekreftet" svangerskapsdepresjon som slår ut i angst. Og nå har jeg fått DEN herlifst forkjølelsen oppå alt ^_^ Kjenner jeg bare må le av alt sammen nå. Forrige svangerskap var jo så koselig og fint, følte meg vel, nøt å gå med magen, gledet meg til fødsel osv.... Og nå..!? Rake motsetningen...

Jaja.. Vet ikke helt hva jrg ville det her. Måtte bare syte et sted O.o Vil ikke lempe alt på samboeren hele tiden heller stakkars :-P

Amen, føler alt er bare dritt her og... Rett og slett. Har også et supert svangerskap fra før og trodde vel alt skulle få på skinner nå også... Men nei da :( vi får bite tenna sammen. Ikke lenge til februar nå :p

Jeg kjenner igjen følelsen. Høres ut som du har det verre enn meg :( men jeg sliter også med vonde kynnere, er konstant sliten og uopplagt, magen er mer i veien, tungt å puste, vondt i ryggen og begynnende bekkenplager.
Jeg hadde jo gleda meg sånn til å gå gravid igjen, det var jo så herlig sist! Nå vil jeg bare ha desember og og hoppe over januar slik at det snart er vår tur til å få babyene i armene :)
Ukene snegler seg av gårde, men vi får bare ta en dag av gangen og krysse fingrene for at disse små bestemmer seg for å komme 1-2uker før termin heller enn etter :p

Huff, det høres ikke bra ut.

Det ser ut som om det er flere av oss som har et litt annerledes svangerskap nr 2. Jeg var i strålende form forrige gang, var ikke borte fra jobben en dag og trivdes så godt med graviditeten. Nå er jeg sykemeldt med bekkenplager og lite energi. Men kan nok ikke helt sammenligne meg med alle plagene deres.

Lykke til, alle sammen. Vi holder ut til februar!! :)

Må vel bare slenge meg på her jeg og. Mindre kos, mere pes denne gangen. Ser veldig fram til februar kjenner jeg. Er konstant sliten og uopplagt... Men jeg synes tida går fort jeg da,plutselig er vi i mål. Og det gøeder jeceg veldig til.

Det er lov å syte litt innimellom.

Sliten og uopplagt jeg også, og i går fikk jeg plutselig kjenne på hva kynnere er for noe, med nedpress. Det syns jeg er litt tidlig altså.

Dette er mitt første svangerskap å jeg synes det er forferdelig. Kaster fremdeles opp hver dag og har vondt i bekkenet. Sliter med kynner og null nattesøvn. Er glad for at jeg ikke jobber. Magen er i veien og hver gang jeg ser en baby en eller annen plass så vil jeg bare ha lillegutt i armene nå. Samtidig som jeg gruer meg ihjel til fødselen....

Back
Topp