Emlas
Flørter med forumet
Kjenner jeg trenger en skikkelig utblåsning!!!!!!
Kjenner jeg har et virkelig hat mot NAV!!!! De ligger en mnd etter med utbetalinger til meg. Å nå har jeg levert inn ALLExpapirene til de 2 ganger. Alt fra sykemelding (dblanketten), legen måtte sende sykemeldingene til dem på ny, sjefen min har måtte sende ned lønnsinfo til dem 2 ganger!!! Å har opplevd at de har spurt flere ganger etter papirer jeg vet ligger inne på dataen deres. Som jeg har måtte forklare hvor de ligger.
Men at det har vært en ny ting hver uke! I stede for at de ringer meg. Og sier "ser vi mangler de og de papirene". Men i stede stopper de bare betalingen og ikke sier no. På mandag ringete saksbehandleren min meg å sa at alt var i orden og pengene var inne på onsdag. Onsdag kom og onsdag gikk. På fredag kom pengene. Men nå skulle jeg få utbetaling for både mars og april. Men der var det bare kommet fra mars. Så når jeg ringer nav forstod de ikke hvorfor jeg ikke hadde fått all utbetaling.. Så de satt meg over til de som har med utbetalingene. De hadde stoppet utbetalingene pga at legen ikke hadde beskrevet situasjonen min så bra! Men hvorfor ikke si det til meg på mandagen da?!
Selfølgelig har legen min fri fra kontoret fredager. Så sendte melding. Regnet med at de fikset det i dag. Men det hadde de ikke gjort. Så når jeg ringte NAV i dag knakk jeg heilt sammen! I morgen blir barnehagen, lånet på bilen og huset trekt. Jeg har heldigvis penger på en egen konto. Men kjenner det tærer på psyken dette strevet med NAV!
Beklager det lange syterinnlegget. Men nå har jeg fått nok av NAV!!!!!