Syteinnlegg fra meg:(

Silje1982

Forumet er livet
Ja, i dag har jeg en skikkelig møkkadag:( Har spydd to ganger og sliter med å spise eller det vil si jeg har ingen matlyst:( Har fått i meg to knekkebrød og en liten skål med chips. Orker ikke å gjøre noe i huset så sitter her med verdens verste samvittighet og gruer meg veldig te ungene kommer hjem for i dag føler jeg ikke at jeg vil klare å engasjere meg nok:( Prøvde å få litt medlidenhet av min kjære mann så jeg sendte ham en sms, men fikk ikke svar en gang:( Er nok litt hormonell ja!

Puh, det var godt av å få det ut av systemet, men sorry for syteinnlegget.

Huff huff, ikke noe moro med slike dager, men synes ikke du skal ha dårlig samvittighet jeg, du har lov til å føle deg litt dårlig innimellom du også. Glem huset, og bare slapp av, gjør heller noe med barna som er rolig, som gjør at du ikke må stresse rundt da vel [:D]

Forresten dårlig gjort av mannen din å ikke svare.....han kunne jo trøstet litt [;)]

Takk FruStina:) Du sier alltid det rette og er alltid til god støtte:) Sliter med å la være med huset for i mitt hodet må det vaskes hver uke, men jeg har ikke sjans. Ja, jeg får bare håpe at ungene ikke er sure etter barnehagen:)

Og det er godt at du er enig med meg om at jeg burde fått svar fra min kjære:) Han burde visst bedre når han vet hvordan jeg kan bli når jeg er gravid:)

ikke noe kjekt med slike dager!! søler virkelig med deg og sender en stooor klem til deg! [:)]

men la huset flyte og slapp av og ta vare på seg selv. Huset og rotet forsvinner ikke og er der når du orker å gjøre noe. Ungene bryr seg nok ikke..bedre at du slapper av nå og har litt energi til de når de kommer hjem. Og om du ikke har all verdens energi til de alikevel, så holder det nok med at du bare er der [;)]

og mannfolk er og blir mannfolk. Prøve å sende en liknende sms til mannen min i dag.. fikk eg svar, neida.. så eg ringt eg.. åå, var det et spørsmål inni der ?? det hadde viss ikke han fått med seg.. jaja. .de e nå gode for det [;)] sånn innimellom ja.. bare de hadde forstått seg litt bedre på disse hormonene så hadde alt vert MYE greiere .

ORIGINAL: prøverpånummer3

Ja, i dag har jeg en skikkelig møkkadag:( Har spydd to ganger og sliter med å spise eller det vil si jeg har ingen matlyst:( Har fått i meg to knekkebrød og en liten skål med chips. Orker ikke å gjøre noe i huset så sitter her med verdens verste samvittighet og gruer meg veldig te ungene kommer hjem for i dag føler jeg ikke at jeg vil klare å engasjere meg nok:( Prøvde å få litt medlidenhet av min kjære mann så jeg sendte ham en sms, men fikk ikke svar en gang:( Er nok litt hormonell ja!

Puh, det var godt av å få det ut av systemet, men sorry for syteinnlegget.

POPCORN!!!!!!!
hadde det ikke vært for popcorn hadde jeg ikke fått i meg nok mat...
i løpet av en dag så har jeg greid å få i meg max to rundstykker og middag tilsvarende to pølser (ikea størrelse)
og litt popcorn... (spiser popcorn for å ikke være så sinnsykt kvalm...)
greit jeg kaster gjerne opp igjen noe av det jeg spiser. men føler at popcorn kverker kvalmen ganske bra...

Takk lille goklomp:) Er så deilig å få hør ting som jeg ønsker å høre:) Kvalme er noe dritt:) Men vi får bare håpe at det gir seg etter 12 uker eller etter at jeg har vært på ultralyd neste torsdag og sett at hjerte slår:)

Huset er vel ikke rotete, men jeg kjenner at det må vaskes og det er bare så irriterende å sitte og se på:) Men skal prøve og smiske som en gal når min kjære kommer hjem:) Når det kommer til barna så var det mye enklere å være gravid første gang:) Elsker ungene mine så de har bare med å være veldig snille med moren sin nå denne helgen:)

Hahaha.... Mannfolk:):) Haha.... Den historien kjente jeg igjen så godt:) Så lenge vi ikke setter spørsmål bak så tar de seg ikke tid til å svare:) Hehe... Det er så godt at det ikke bare er jeg som sender sms for å få litt sympati:)

Hihi.... Turteldue:) Det var ikke dumt å spise popcorn:) Godt er det også:) Ja, når vi er kvalm så er det vel det viktigste at vi får i oss noe i det hele tatt:)

Off, sender en trøsteklem herfra også, har en skikkelig dritt-dag selv...
kranglet med samboeren og dro på jobb med tårer i øynene. Skikkelig vondt...

Har mest lyst til å pakke meg inn i et pledd, sette på en fin film (ingen sippe-film!!!), og spise mat som kjennes godt ut for magen..
Ikke enkelt...

Stoooor trøsteklem fra meg til deg!!!

Huff Maanestråle:( Sender deg en trøsteklem. Nå når vi er gravide blir vi nok ekstra hormonelle og krangler blir ekstra vonde. Håper at din kjære kommer hjem og gjør det godt igjen:)

Dumme drittdag..

ORIGINAL: prøverpånummer3

Hihi.... Turteldue:) Det var ikke dumt å spise popcorn:) Godt er det også:) Ja, når vi er kvalm så er det vel det viktigste at vi får i oss noe i det hele tatt:)

jepp...
gubben er lei av å kjøpe inn popcorn på popcorn men han blir dritt bekymret når han ser jeg sliter med å holde på maten, så han har lite valg... [;)]

Uff, prøverpånr3! Ikke noe gøy å ha slike dager. Men du må jo sette deg selv først når du ikke er i form. Skulle sett hvordan det ser ut hos meg, da hadde du dånt. Her er vi latsabber! Ikke noe galt med det;). Så lenge det er rent så kan det være rot, syns nå jeg. hihi.

Han gubben din er lite frekk som ikke svarer da! Må jo skjønne det at hormonelle kvinns som oss ikke er til å tulle med;). Han burde ha en god unnskyldning! Som at han mistet mobilen i do da han skulle svare mens han satt på skåla[:D]
(Det skjer, sambo presterte å gjøre det[:D])

God bedring snupp;)

Haha.... Jaybird:) Nå måtte jeg le:) Mista han telefonen i do?:) Hehe... Ja, da hadde han i hvertfall en unskyldning:) Min kjære hadde ingen god forklaring:) Han prøvde å ringe meg på vei hjem fra jobb, men da sendte jeg bare melding at når han ikke svarte meg så svarte ikke jeg han:) Hehe... Jeg er ikke hormonell jeg nei:) Hehe... Men han skjønte at han måtte skjerpe seg så etter lang tid spurte han bare hvordan jeg hadde det:) Dust tenkte jeg:) Heheh

Joda, og jeg er misunnelig på dere som er så avslappet:) Det vil jeg også være:) Jeg er fo ekstrem og heldigvis har vi vaskedame annenhver uke og så vasker vi selv annenhver uke. Gull verdt:) I dag har jeg fått min kjære til å vaske:) Kremt... Mot en liten betaling som kremt er litt kos:) Desperate mannfolk gjør alt for litt ......:) Hehe

Haha. kanskje jeg skal teste på gubben min[:D]. Han har nemlig ikke fått seg noe siden spiren ble laget=P. haha. Ble så dårlig mellom el og ikm. Og så nekta jeg så fort jeg testa positiv^_^. Men verdt det hvis han vasker. mohahaha

Ja, jeg sendte han en melding, da satt han visst på do. Jeg lurte på hvorfor jeg ikke fikk svar da. Så etter langt om lenge så ringte han (fra en annen telefon), da lå den andre til tørk etter vask. hihi[:D][:D]

Hihi... Det er verdt det:) Lover:) Tenk å slippe så billig unna for å få et nyvasket hus:) Her har han heller ikke fått noe siden jeg ble gravid og jeg har ikke tenkt å hoppe i høyet i kveld, men han nøyer seg med litt håndarbeid:)

Hehe... Ja, det er nok fort gjort:) Jeg har vel aldri mistet den i do, men har mistet den i badekaret og gitt den et vannbad i vesken så jeg har ødelagt noen telefoner for å si det sånn:) Så jeg skjønner samboeren din:) Hehe... Det er fort gjort:)

Back
Topp