Syteinnlegg - dårlig form!!

Krilla76

Forelsket i forumet
Akk, beklager å bry dere, men må bare få ut at det er så kjedelig å være konstant trøtt, kvalm og uvel![:'(] En aktiv 2 1/2 - åring i hus samt full jobb er ingen spøk... Har måtte hatt et par egenmeldingsdager nå, har kun sovet og likevel føles det ikke noe bedre. Har ikke legetime før om tre uker, og hadde ikke tenkt å bli sykemeldt evt før da, men nå vet jeg ikke lengre... Var en del sykemeldt forrige sv.skap grunnet BL, den gangen var jeg ikke kvalm en eneste gang, så dette er uvant. Hjelpes!!

Huff høres ikke noe greit ut...Jeg har ikke jobb men går hjemme med 3 unger, merker at kroppen syntes det er tungt nå ja...[&o]

Men får prøve og holde ut...Er snart lettere tider kanskje [:)]

Huff a meg, du får komme deg til legen. Du kan jo ikke gå rundt sånn [&o]

Ikkje nåke godt nei, og veldig upraktisk når en har unger som krever sitt... God bdring til deg[:D]

ville tatt sykemelding jeg. er i samme.situasjon som deg og på tross.av at jeg syns det er ekkelt å være sykmeldt så fikk jeg så dårlig samvittighet ovenfor datteren min. hadde ikke energi til henne følte jeg. nei, tenk på deg selv. mirakelet i magen og familien rundt deg. jobben kommer i andre rekke. god klem

Takk for støtten jenter! [;)] Jeg er ikke alene skjønner jeg!

Har forsåvidt bestemt meg for å ta hensyn til meg selv i dette svangerskapet, med bakgrunn i en MA jeg hadde i vinter i uke 8. I den perioden jobbet jeg forferdelig mye og var ikke "i kontakt med "meg sjøl. Denne gangen er det anderledes på jobb, men jeg har likevel en jobb som lett "sluker" meg.[&o]
Nei, nå skal jeg pokker la jobb være jobb, og ringe legen min i morgen tidlig! Har heldigvis en forståelsesfull og god lege, det hjelper!

Huff, kvalme/oppkast er UBESKRIVELIG kjipt!! Jeg holdt på med det tilogmed 7 mnd forrige gang. Tenker som så at om jeg holder på like lenge denne gangen også, blir det garantert sykemelding. En ting er når man ikke har andre enn seg selv å tenke på, men situasjonen blir litt anderledes når man har barn fra før! Da er det nok lettere å ty til sykemld fremfor å presse seg selv til å holde ut på jobb, slik tenker iallefall jeg.[;)]

MASSE god bedring - og husk at her er det bare å syte og klage ved behov![:)]

Back
Topp