Syteinnlegg, alt er bare dritt..

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Jeg føler meg så utrolig negativ for tiden.
Jeg prøver å ikke være det, prøver å tenke på noe annet osv, men jeg er liksom bare tom om dere forstår?

Ingen mensen enda, det er jo fortsatt det sikreste tegnet liksom.
Kvalmen kommer og går, trettheten øker for hver dag og humørsvigningene er stigende :P
Men testene får ingen utslag enda, selvom jeg er 5+1 i dag..

Det jeg prøver å si er at jeg er så lei av å ha det slik, føle meg tom og ikke ha energi, gråten er i halsen og gråter jeg ikke er jeg sint og lei.
Nervøs konstant og livredd for å gå på do..

Beklager for syteinnlegg altså men i dag er alt bare skikkelig dritt..

*klemmerpå* Tipper du får en bedre dag i morgen :-)

*klem-klem til deg*. Håper du snart føler deg bedre =) Hvis jeg var deg, hadde jeg tatt en cb-digital, der det står gravid eller ikke gravid. Når jeg kjøpte, kjøpte jeg den som viser uker også!  Lykke til =)

moia skrev:
*klem-klem til deg*. Håper du snart føler deg bedre =) Hvis jeg var deg, hadde jeg tatt en cb-digital, der det står gravid eller ikke gravid. Når jeg kjøpte, kjøpte jeg den som viser uker også!  Lykke til =)

Ja har tenkt på det men tør rett og slett ikke... er redd for at den heller ikke skal slå ut :(
Tenker jeg tar siste cb i morgen eller på mandag også kjøper jeg digital som jeg tar tirsdag/onsdag (skal til lege på onsdag så da håper jeg det blir blodprøve)

Takk alle sammen <3

Go-nuts-lady sa det så bra, så jeg signerer bare henne jeg! ;)

Det er virkelig godt å få det ut, så bare bruk oss ;)

Stor klem til deg <3

Om jeg hadde vært deg, så hadde jeg bedt om å få ta en blodprøve hos fastlegen i morgen. Da får du hvertfall et svar! *klemmepå for møkkadrittdag* Håper du får en bedre dag i morgen :)

rotehuet skrev:
Om jeg hadde vært deg, så hadde jeg bedt om å få ta en blodprøve hos fastlegen i morgen. Da får du hvertfall et svar! *klemmepå for møkkadrittdag* Håper du får en bedre dag i morgen :)

Fast legen har ikke åpent i morgen (søndag) men skal dit på onsdag og da blir det blodprøve.
Da blir det også første sv. kontroll (fikk mast meg til å komme inn tidlig de ville egentlig ikke gi meg time før i midten av april) så jeg håper hun forstår frykten og tankene mine..

Ja jeg kommer nok til å bruke dere en del, kjenner det blir 7 lange uker før jeg passerer uke 12..

Takk for masse gode ord alle sammen <3 dere er herlige <3

Tro,håp,kjærlighet skrev:

moia skrev:

Ja har tenkt på det men tør rett og slett ikke... er redd for at den heller ikke skal slå ut :(
Tenker jeg tar siste cb i morgen eller på mandag også kjøper jeg digital som jeg tar tirsdag/onsdag (skal til lege på onsdag så da håper jeg det blir blodprøve)

Takk alle sammen <3

Jeg skal til legen på torsdag, og fikk beskjed om at jeg måtte ha med urinprøve.. Så kanskje du også burde det på onsdag?? Da kan legen sjekke med en gang =)
Lykke til <3

moia skrev:

moia skrev:

Takk alle sammen <3

Jeg skal til legen på torsdag, og fikk beskjed om at jeg måtte ha med urinprøve.. Så kanskje du også burde det på onsdag?? Da kan legen sjekke med en gang =)
Lykke til <3

Ja jeg fikk også beskjed om å ta med urin prøve, men er redd for at den blir svak eller negativ hos legen også :(

Lykke til du også <3

Ja jeg fikk også beskjed om å ta med urin prøve, men er redd for at den blir svak eller negativ hos legen også :(

Lykke til du også <3

viss du tenker for mye på at den er negativ eller at det ikke skal slå ut, stresser du kroppen veldig.  eller tenker du mye på at mensen skal komme, kan du klare å utsette den.
jeg var redd for at den skulle være negativ og livredd for at mensen hadde kommet hver gang jeg gikk på do. etter 70 dager uten mens trodde jeg at jeg var gravid, for jeg følte jo flere symptomer. reise så til legen og den ble negativ. mensen kom 3 dager etter. så viss du tenker for mye på det så kan kroppen din utsette og lage de symptomene den vil. det klarte iallefall jeg.
men du har jo virkelig fått de riktige symptomene da :)  veninna mi gikk 2 mnd før ho fikk utslag på test hos legen. da hadde ho tatt flere tester hos legen. vet om flere for det tilfelle. står vel på g.testene og at viss den er negativ så kan det likevel hende du er gravid. så selv om den skulle bli negativ betyr ikke det at du ikke er gravid :) for kan hende at hcg ikke er høy nok hos deg. så må nok bare ta tiden til hjelp :) så blodprøve er vel neste steg :)

lykke til hos legen!

NinaBeate skrev:

Lykke til du også <3

viss du tenker for mye på at den er negativ eller at det ikke skal slå ut, stresser du kroppen veldig.  eller tenker du mye på at mensen skal komme, kan du klare å utsette den.
jeg var redd for at den skulle være negativ og livredd for at mensen hadde kommet hver gang jeg gikk på do. etter 70 dager uten mens trodde jeg at jeg var gravid, for jeg følte jo flere symptomer. reise så til legen og den ble negativ. mensen kom 3 dager etter. så viss du tenker for mye på det så kan kroppen din utsette og lage de symptomene den vil. det klarte iallefall jeg.
men du har jo virkelig fått de riktige symptomene da :)  veninna mi gikk 2 mnd før ho fikk utslag på test hos legen. da hadde ho tatt flere tester hos legen. vet om flere for det tilfelle. står vel på g.testene og at viss den er negativ så kan det likevel hende du er gravid. så selv om den skulle bli negativ betyr ikke det at du ikke er gravid :) for kan hende at hcg ikke er høy nok hos deg. så må nok bare ta tiden til hjelp :) så blodprøve er vel neste steg :)

lykke til hos legen!

Jeg var jo sikker på at mensen hadde kommet jeg da jeg spottet brunt på IKM og 4 dager gjennom, på dag 5 (første dagen uten brunt utflod) fikk jeg første svaaak strek, og siden har det gått fra svake streker, negative tester til svake streker igjen..

Ja blodprøve er neste steg, og da får jeg jo et helt sikkert svar uansett :)
Idag har jeg klart å "glemme " det litt igjen og det har vært deilig, fortsatt svak pos på testen i dag (nesten usynlig på CBn jeg tok på morgen urin) men jeg stresser ikke mer med det, mensen er fortsatt ikke kommet og det er det sikreste tegnet :)

moia skrev:

moia skrev:

Takk alle sammen <3

Lykke til <3

Lykke til du også <3

Jeg har en god følelse for oss begge <3 Oppdater meg når du har vært hos legen =)

moia skrev:

moia skrev:

moia skrev:

Takk alle sammen <3

Lykke til <3

Lykke til du også <3

Jeg har en god følelse for oss begge <3 Oppdater meg når du har vært hos legen =)

Jeg kommer nok til å "fly" inn på forumet her med en gang jeg kommer hjem 

ta en cb digital da står det gravid eller ikke gravid da veit du
men jeg tror du er siden du får en strek og at du har symtomer

nnugni skrev:

Ja kjøper nok en i morgen som jeg tar på tirsdag :)
Men er sååå redd for at det skal stå ikke gravid på den :/ Har lest at det har hendt andre før og da setter jo mine tanker inn :p

Ja jeg er selv veldig sikker på at jeg er gravid, men tør ikke juble før jeg har det helt bekreftet av lege eller test (men kroppen min sier at jeg er gravid samme som magefølelsen gjør..)

nnugni skrev:

Men er sååå redd for at det skal stå ikke gravid på den :/ Har lest at det har hendt andre før og da setter jo mine tanker inn :p

Ja jeg er selv veldig sikker på at jeg er gravid, men tør ikke juble før jeg har det helt bekreftet av lege eller test (men kroppen min sier at jeg er gravid samme som magefølelsen gjør..)

jeg hadde svake streker på billig strimler og så bestemte jeg meg for å ta en digital og det lyste gravid tipr viss du ikke vil vente så ta en urintest på mandag morra og putt den digitale i den når du kommer hjem så slipper du å vente til tirsdag

nnugni skrev:

nnugni skrev:

jeg hadde svake streker på billig strimler og så bestemte jeg meg for å ta en digital og det lyste gravid tipr viss du ikke vil vente så ta en urintest på mandag morra og putt den digitale i den når du kommer hjem så slipper du å vente til tirsdag

Takk for tips :)
Jeg har nå avtalt at min kjære skal løpe på apoteket i morgen tidlig (blir hentet av svigerfar klokken 11) og kjøpe digital så jeg kan ta den før vi drar :)
Håååååper bare den slår ut <3 <3

Back
Topp