Syte!

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Nå må jeg syte litt igjen.. Er nå endelig ferdig med å rengjøre akvariumet, etter 2 timer! Og etter "et par" liter bæring av vann og stein, gnukking og pussing skinner det klart og flott, men ikke kroppen! Hoftene, korsryggen, knærne og lysken værker som aldri før :( Tenker nå at mannfolket kunne bært for meg istedenfor å se på film :p Tror kanskje hele akvarium (dritten) blir solgt nå som vi skal flytte, orker virkelig ikke å gjøre dette flere ganger! Håper ikke dette er et tegn på snart bekkenløsning. For under 2 mnd til flytting, kan ikke si jeg gleder meg, i tillegg er det litt opppussing som gjenstår :(

Noen flere av dere damene som har litt for mange dyr til tider?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hvorfor har du bært steinen? Når du gjør rent et akvarium så skal du bare gjøre rent glasset, slamsuge bunnen og bytte vann. Alt annet er både unødvendig og usunt for bakteriefloraen i akvariet :) Bare en tanke som slo meg (ihugga akvarist)

Håper kroppen kommer seg etter litt hvile, jeg hadde piska gubben til å hjelpe til :P

-Fra appen-

Her er situasjonen så enkel som at jeg får ikke lov å styre for mye pga fare for premature rier, så min stakkars mann har mer enn nok å henge fingrene i om dagen.
For mange dyr har vi ikke, men kanskje litt for mye dyr likevel :-P vår etterhvert så enorme grand danois hann krever sitt <3 vanskelig når man må holde seg i ro

Hvorfor har du bært steinen? Når du gjør rent et akvarium så skal du bare gjøre rent glasset, slamsuge bunnen og bytte vann. Alt annet er både unødvendig og usunt for bakteriefloraen i akvariet :) Bare en tanke som slo meg (ihugga akvarist)

Håper kroppen kommer seg etter litt hvile, jeg hadde piska gubben til å hjelpe til :P

-Fra appen-
Vet :) Men den nye pumpa slutta plutselig å fungere uten at vi merket det, vips så var bunnen brun, hjalp lite å bare røre i sanda :(

Her er situasjonen så enkel som at jeg får ikke lov å styre for mye pga fare for premature rier, så min stakkars mann har mer enn nok å henge fingrene i om dagen.
For mange dyr har vi ikke, men kanskje litt for mye dyr likevel :-P vår etterhvert så enorme grand danois hann krever sitt <3 vanskelig når man må holde seg i ro
Vi har faktisk bare noen fisk, en katt og en hund, men hund vil si en staffordshire hannhund i tenåra :p som nå i tillegg har skada labben sin og nekter å ha på sokk! :D Dyrehjertet mitt er stort, men ikke stort nok til å beholde fisken når vi flytter :) Litt skummelt å være førstegangs når jeg holder på sånn, man vet jo aldri hvordan kropoen reagerer, plutselig starter fødselen alt for tidlig, men håper det skal mye til ;)

Her har me for lite dyr for øyeblikket. Har ein sær kastrert hannkatt, så plutselig har blitt superkosete med meg :P Kjenne veldig på savnet ette Lussi, katten me mista i mars :Heartpink
Har lyst å skaffa oss ein kattunge t, men hannkatten blei så sint når me fekk Lussi...så da ideella e å venta t han går, å så få 2 nye...meeeen, da kan ta maaaange år :P

Vet :) Men den nye pumpa slutta plutselig å fungere uten at vi merket det, vips så var bunnen brun, hjalp lite å bare røre i sanda :(

Aahh så kjedelig!

-Fra appen-

Back
Topp