Syte tråd :D

ønske_om_2

Elsker forumet
Her kan vi skrive alt som "gale" som kvalme, bekkensmerter, trøtthet, teite mannfolk etc ;)

Eg er så kvalm at eg vet ikkje kor eg skal gjør av meg sjøl.... Beveger eg meg for brått svimler eg helt sykt og spyen står helt oppi halsen... Har lyst på alt og ingenting så det går i juice,vann og kjeks om dagen.. Gruer meg til jobb i morgen...

Syter over ei litta tuppe som nekter å sove! Nekter at Pappaen sitter her å kun mamma!
Får flaske 22.00 men i går fikk hu den før av barnevakta!

Pluss at mammaen er kvalm/svimmel/trøtt å Tissatrengt til en hver tid!

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Jeg syter over de to usedvanlige flotte barna mine som ligger å kjefter på hvert sitt rom og nekter å sove! Syter over at jeg er så inni granskauen svimmel og kvalm og at jeg ikke kommer meg på trening! SÅNN :-D

Eneste jeg syter over er denna hærsens kvalmen som jeg ikke kan huske jeg hadde sist! Den er takk og lov ikke der hele tida, men slitsomt lell når man helst sku vært litt mer aktiv i ferien. Orke jo ittno..

Jeg syter over at ferien er over :( jobb i morgen! Har ondt i bekkenet allerede, og veldig trøtt! I tillegg har jeg treg mage ;) hahaha....godt med en sytetråd!

• Liker
Reactions: EJ
jeg syter over at jeg er trøtt hele tiden, og at jeg føler min graviditet blir litt glemt , siden venninna mi er i uke 20 og det syns, men jeg er bare i uke 5+5, liker heller ikke kommentaren "graviditet er ingen sykdom" nei veit det ikke er det, så ikke gidd og si det til meg, jeg har faktisk plager uten og være syk!

Syte ja!!
Er så trøtt og kvalm konstant at jeg har lyst til å rive håret av hver eneste person som "plager" meg for den minste ting om dagen! :(
Matlysten er også helt vekk så må trøkke i meg mat for å få det daglige behovet og sex kan vi bare glemme! :( blir kvalm bare noen tar på meg, huff synes synd på mannen min om dagen! Heldigvis så gjør jeg det godt igjen hvis jeg skulle ha et sekund eller to hvor jeg ikke er plaga ;) og for å ikke snakke om den stikkingen fra at livmoren strekker seg, den er veldig ubehagelig og gir videre smerter i korsryggen! :(

Phu, det var dagens utblåsning!! Følte meg bedre nå :P

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

jeg syter over at jeg er trøtt hele tiden, og at jeg føler min graviditet blir litt glemt , siden venninna mi er i uke 20 og det syns, men jeg er bare i uke 5+5, liker heller ikke kommentaren "graviditet er ingen sykdom" nei veit det ikke er det, så ikke gidd og si det til meg, jeg har faktisk plager uten og være syk!

Huff er kjedelig når du føler det slik, kan "trøste" deg med at når hu er ferdig så kan du stå litt i rampelyset :) og jaggu er ikke graviditet noen sykdom nei, men fy det kan ta på kroppen fordet! Usympatiske folk som sier sånt! Føler med deg :)

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

Eneste jeg har å syte over er kvalmen og trøttheten som har kommet snikende.. Husker ikke sist hvor lenge det varte, men håper det går over snart:-)

Syter over at jeg er trøtt... Fikk sove til 7.30 i dag, en formiddagslur og kunne fint tatt et par lurer til i dag. Sykt oppblåst og tidvis kvalm... :mad:

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Syter over at jeg ikke er kvalm!! Er jo så redd at noe er galt... Klarer bare ikke å slappe av...

Er kvalm, ikke får jeg sove, men er konstant trøtt. Hater første trimester, håper de nest 7 ukene går veldig raskt!

Enig! Haaater den kommentaren. Når man har symptomer som om man skulle ha hatt omgangssyken og influensa samtidig, er det faktisk lov å være litt "syk" og pleie seg selv uten å få slike kommentarer i fleisen!

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Sniker fra desember 2013, er det lov? Jeg savnet veldig en "aktiv" sutretråd som dette da jeg var i første trimester. Det er liksom tabu å være dårlig og lei og smådeppa når man er gravid. Glad for at jeg ikke er den eneste, men føler veldig med alle som hadde det som meg med kvalme og oppkast og "svangerskap er ingen sykdom"-kommentar fra legen. Håper dere snart blir bedre! Hilsen meg som husker hvordan det var i første trimester, og som har fått gnisten tilbake, selv om jeg enda ikke er helt over kvalmen...

• Liker
Reactions: EJ
Syte litt eg og! Lei av å vera kvalm! Kjennes ut som eg har vore på kanonfylla kvar kveld og sikkelig fyllesjuk dagen derpå! Utruleg kipt at eg har det sånn - uten "morroa" dagen før :P Må dessverre syta over hofta/bekkenet. Aldri vore gravid før og veit ikkje ke bekkenløysing kjennes ut som, men har ofte store og sterke smerter "inni" hoftedelen :(

Jeg syter over morgenkvalme, den kom nemlig i dag.. :(

Apper <3

Syter over hvor trøtt jeg er i dag etter at snuppa nekta å sove i natt men alikavel opp halv 8!

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Sambo begynte på jobb igjen i dag, og jr på 3 har funnet frem vrangsiden.
Skal ihvertfall ikke ha mat, men slenger seg på gulvet når han ikke får rosin, vannmelon, is, kjeks og gud vet hva annet... Blæh...
Så da prøver vi bestikke med sjokolsdemelk og barnetv til maten... Kan bli en laaaaang dag...

Har ikke noe å syte over ang graviditeten jeg da. men føler så med dere alle andre som sliter. Å nei da,graviditet er ingen sykdom MEN innimellom så blir man litt dårlig,noen veldig dårlig. Og da er det ikke bare for en som går rundt frisk og rask gjennom hele svangerskapet med en ert som mage,plopper ut ungen og løper maraton uka etter og kommer inn i de gamle buksene uka etter å si da til noen andre at det er jo ingen sykdom,kvinner er skapt til dette og bla bla bla meg midt i ryggen :) STå på jenter,mine plager kommer nok fr eller siden,frem til da føler jeg med dere. Dere gjør en strålende jobb med å passe spira i magen. God klem til dere alle :3some

Kvalm... Kvalm... Kvalm...

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Back
Topp