Syte syte syte

Alexandra82

Forelsket i forumet
Synes veldig synd på meg selv her jeg sitter.
Har forsøkt å legge meg x antall ganger.

Har hatt betennelse i fotbladene nå i ca 1 mnd. Skikkelig varme og det lixom banker i de.
I dag har vi gått/jogga tur på nesten 3 timer og de er et helvete.

Hakket mer irriterende enn restless legs, for de som fikk det under graviditeten.

Smurte så godt på med tigerbalsam at det stinka ned til Halden sentrum når jeg la ut på turen, men det funka ikke denne gang.

AU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uff høres ikke noe godt ut[:'(] Slitsomt å ha vondt og spesielt når man ikke får sove pga det. Håper det blir bedre etterhvert sån at du får deg noe søvn utover nattan.

Her sitter jeg selv å prøver å tvinge meg til å være oppe så lenge som mulig, sån at det skal gå litt enklere på nattevakt i morgen.

Ja, du begynner jobb i morgen du, ja. Gleder du deg eller?

ORIGINAL: Alexandra82

Litt blanda følelser egentlig. Skulle ønske jeg kunne hvert hjemme litt til. Men trenger jo pengane da[&o] Men det går sikkert bra. Er nok bare den første nattan som den værste også går det seg nok te.

ORIGINAL: indigo85

Litt blanda følelser egentlig. Skulle ønske jeg kunne hvert hjemme litt til. Men trenger jo pengane da[&o] Men det går sikkert bra. Er nok bare den første nattan som den værste også går det seg nok te.

Det gjør det helt sikkert. Masse lykke til i morgen:-)

ORIGINAL: indigo85

Det gjør det helt sikkert. Masse lykke til i morgen:-)

Takk[:D]

ORIGINAL: Navigare jenta

er jo en fordel å ta d bittelitt med ro hvis du har betennelse i beina [;)]  Har hatt d selv i 3 mnd snart.. Men ble til slutt så gale at eg måtte til lege.. Fikk da voltaren.. Merket jo at d ikke hjalp å trene like hard selv om man går på d, så har trappet ned nå til kuren er ferdig, og jaggu er jeg myyyye bedre allerede.. så håper d holder seg sånn [8D]
Får håpe d går over hos deg også snart [:)]

Ja, merker stor forskjell de dagene jeg har holdt meg i ro, slik jeg har gjort i dag.
Men blir så utrolig rastløs, så må veie opp mot hverandre hva som er verst hehe.

Håper det forsvinner hos deg nå da etter kuren [:)]

til en annen gang... du kan jo prøve å smøre med orudis gel eller zon gel. Fås kjøpt på apoteket.

ORIGINAL: fredslilja

til en annen gang... du kan jo prøve å smøre med orudis gel eller zon gel. Fås kjøpt på apoteket.

Zon har jeg forsøkt, men det synes jeg ikke fungerer på noe egentlig. Men jeg tar nesten ikke til meg legemidler i det hele tatt da...

huff det høyrtes ikkje noe godt ut[&o] ogso synes eg du burde ta det me ro når du har det slikt. slk at du blr fortare bedre[:D]

Back
Topp