tyren86
Forelsket i forumet
Ærsj og denne formen er bedriten. I natt våknet jeg klokken 0400 av minstemann som av en eller annen grunn lå og pludret i sengen sin . også på den tiden av døgnet. Jeg subbet meg inn og ga han smokken og strøk han over pannen til han sovnet igjen. ( ja jeg vet ris til egen bak, men jeg orket ikke høre på at han skulle gråte osv når jeg gikk ut igjen jeg var så sliten.) Men. da han var sovnet igjen fikk jeg ikke sove. Så jeg lå våken og kjente kvalmen og hodepinen kom snikende innpå. ente meed at jeg i 0500 tiden braste ut i grår og lå da i sengen og gråt frem til alarmen til samboeren ringte klokken 0700. han vpknet jo av meg så ble ikke så mye søvn på han heller.
alle rare tanker gikk igjennom hodet mitt. klarer jeg gå igjennom ett svangerskap når formen er så dårlig? ( jeg var syk i 6 uker før jeg fant ut at jeg var gravid så har ingen ting å gå på), er det riktig ovenfor de andre barna at jeg ikke har krefter og skal være så dårlig hele tiden? Uff. jeg bare gråt og var helt utrøstlig..... Jeg ønsker meg jo så ille denne nydelig babyen i magen. lurer bare på hvordan jeg skal få energi noen ganger.
flere som har det sånn?
alle rare tanker gikk igjennom hodet mitt. klarer jeg gå igjennom ett svangerskap når formen er så dårlig? ( jeg var syk i 6 uker før jeg fant ut at jeg var gravid så har ingen ting å gå på), er det riktig ovenfor de andre barna at jeg ikke har krefter og skal være så dårlig hele tiden? Uff. jeg bare gråt og var helt utrøstlig..... Jeg ønsker meg jo så ille denne nydelig babyen i magen. lurer bare på hvordan jeg skal få energi noen ganger.
flere som har det sånn?