syte syte klage klage......!

tyren86

Forelsket i forumet
Ærsj og denne formen er bedriten. I natt våknet jeg klokken 0400 av minstemann som av en eller annen grunn lå og pludret i sengen sin . også på den tiden av døgnet. Jeg subbet meg inn og ga han smokken og strøk han over pannen til han sovnet igjen. ( ja jeg vet ris til egen bak, men jeg orket ikke høre på at han skulle gråte osv når jeg gikk ut igjen jeg var så sliten.) Men. da han var sovnet igjen fikk jeg ikke sove. Så jeg lå våken og kjente kvalmen og hodepinen kom snikende innpå. ente meed at jeg i 0500 tiden braste ut i grår og lå da i sengen og gråt frem til alarmen til samboeren ringte klokken 0700. han vpknet jo av meg så ble ikke så mye søvn på han heller.

alle rare tanker gikk igjennom hodet mitt. klarer jeg gå igjennom ett svangerskap når formen er så dårlig? ( jeg var syk i 6 uker før jeg fant ut at jeg var gravid så har ingen ting å gå på), er det riktig ovenfor de andre barna at jeg ikke har krefter og skal være så dårlig hele tiden? Uff. jeg bare gråt og var helt utrøstlig..... Jeg ønsker meg jo så ille denne nydelig babyen i magen. lurer bare på hvordan jeg skal få energi noen ganger.

flere som har det sånn?

Jeg har det også sånn. Har NULL energi, er kjempe kvalm så klarer ikke spise nesten noen ting heller så det gjør jo ikke saken bedre :pale Sover stort sett hele dagen :sleep002 Er sykemeldt 100% frem til mandag.. Ser sønnen min på 2 år max to timer pr. dag siden jeg ikke orker mer eller har noen energi å ta av. Synes det er fryktelig trist :( Bare håper det skal snu snart. Forrige svangerskap var jeg i tipp topp form hele svangerskapet.. Hvor langt er du på vei? Sender deg en god klem jeg :greet025

Det er vanlig æ være mer sliten når man går med nr 2 enn når man går med nr 1 for det er da vanlig å kunne hvile etter jobb, o.l. Ikke like lett denne gangen. God bedring til dere begge. Klemmer sendes dere vei :)

Ja dette er min når 3 som er på vei :) merkes godt.

Jeg har det også sånn. Har NULL energi, er kjempe kvalm så klarer ikke spise nesten noen ting heller så det gjør jo ikke saken bedre :pale Sover stort sett hele dagen :sleep002 Er sykemeldt 100% frem til mandag.. Ser sønnen min på 2 år max to timer pr. dag siden jeg ikke orker mer eller har noen energi å ta av. Synes det er fryktelig trist :( Bare håper det skal snu snart. Forrige svangerskap var jeg i tipp topp form hele svangerskapet.. Hvor langt er du på vei? Sender deg en god klem jeg :greet025

jeg er 7+5 . Hvor langt er du? :)

Jeg er 9+1 idag :) Idag har jeg "bare" sovet til kl 12... Alt jeg har klart å spist idag er ett rundstykke, en banan, et glass sjokomelk og 7-8 ritzkjeks med snøfrisk... Vurderer å prøve å tvinge i meg litt pytt i panne nå snart..

Var det du som hadde fått phenergan tabletter mot kvalme? Snakket akkuratt med min svigerinne og hun hadde visst fortsatt noen sånne liggende fra sitt forrige svangerskap. Hun sa jeg kunne få de hvis jeg ville.. Nå vet jeg jo at man ikke skal overta andres medisiner uten å ha rådført seg med lege først altså men... meget fristende likevel..

Her er det også sånn, ønsker meg veldig en tredjemann, men synes det er frustrerende at det skal gå sånn utover guttene mine. Satser på at det blir en lillebror, eller søster de får mye glede av :)

Jeg er 9+1 idag :) Idag har jeg "bare" sovet til kl 12... Alt jeg har klart å spist idag er ett rundstykke, en banan, et glass sjokomelk og 7-8 ritzkjeks med snøfrisk... Vurderer å prøve å tvinge i meg litt pytt i panne nå snart..

Var det du som hadde fått phenergan tabletter mot kvalme? Snakket akkuratt med min svigerinne og hun hadde visst fortsatt noen sånne liggende fra sitt forrige svangerskap. Hun sa jeg kunne få de hvis jeg ville.. Nå vet jeg jo at man ikke skal overta andres medisiner uten å ha rådført seg med lege først altså men... meget fristende likevel..

ja jeg har fått det. Det hjelper for meg og er ikke farlig å ta når man er gravid. Så det er virkelig og anbefale!!!!!! :)

Her er det også sånn, ønsker meg veldig en tredjemann, men synes det er frustrerende at det skal gå sånn utover guttene mine. Satser på at det blir en lillebror, eller søster de får mye glede av :)
Uff, ja det er ikke noe kjekt når det blir sånn :( Men tenker som deg, at det blir en lillebror/søster de vil ha mye glede av i femtiden :) Fikk noen timer kvalitetstid med lillegutt her nå ikveld før han la seg, det gjorde godt for mammahjertet :) <3

Back
Topp