Syte og klage litt.....

MittAndre <3

Elsker forumet
Huff, er skikkelig dårlig form om dagen :( Kvalm, mensmurringer, hodepine, null energi...ja, ikke noe stas...og ihvertfall ikke iom at vi får besøk av svigermor og søstra idag...håper det blir bedre snart!

Masse god bedring til deg. Håper formen kommer seg snart!

Tusen takk! :) Det verste er egentlig at jeg går rundt og er så redd for at det er noe galt...vet ikke helt hvorfor denne "magefølelsen" eller hva det er ikke vil forsvinne, men det gjør den altså ikke...og da er det så vanskelig å holde humøret oppe...jeg tør liksom ikke si det til noen heller, da blir jeg bare avfeid med at jeg ikke har blødd så alt er jo bra! 
Jeg så et bankende hjerte for litt over 3 uker siden, men likevel... Det rare er jo at jeg tror innerst inne at alt er bra...men er det fordi jeg ønsker det så høyt?? Jeg aner ikke, og jeg blir gal av å gå å tenke disse tankene!!!

Huffda.. ikke noe bra å gå rundt og være dårlig og tenke for mange sånne tanker..

Vet de om at du er gravid? Hvis de vet så har du jo "lov" til å ikke være i topp form hele tida..

Vi hadde besøk av svigermor nylig, og jeg var litt bekymret for å avsløre meg da pga jeg er så trøtt om kvelden.. men jaggu sovnet svigermor på sofaen lenge før meg om kvelden :D Så det var ikke noe problem i alle fall :D

Håper formen din blir bedre snart, og at "magefølelsen" din snart blir snudd til noe positivt :)

blåkanin skrev:
Huffda.. ikke noe bra å gå rundt og være dårlig og tenke for mange sånne tanker..

Vet de om at du er gravid? Hvis de vet så har du jo "lov" til å ikke være i topp form hele tida..

Vi hadde besøk av svigermor nylig, og jeg var litt bekymret for å avsløre meg da pga jeg er så trøtt om kvelden.. men jaggu sovnet svigermor på sofaen lenge før meg om kvelden :D Så det var ikke noe problem i alle fall :D

Håper formen din blir bedre snart, og at "magefølelsen" din snart blir snudd til noe positivt :)

Takk, det håper jeg også! :)

De vet det ikke enda, men vi skal avsløre det i ettermiddag. Hun ville nok skjønt det uansett for vi bruker og kose oss med rødvin når hun kommer på besøk ;) Satser på at helga går fort :)

God bedring! 
Håper du får slappet av litt ekstra i helgen, kanskje svigemor kan bistå med litt matlaging osv!? :) *stor klem*

Tror nok ikke du er alene med å gå rundt med en liten frykt for at noe er galt. Veldig følsom tid vi er inne i nå, men du kan jo trøste deg med at når du har sett at hjertet slo, så er det veldig stor sjans for at alt GÅR bra. Såklart, man kan aldri vite for sikkert, men hvis dette plager deg veldig mye så har jeg kanskje ville tatt meg en UL bare for å roe ned frykten litt. Jeg har også sett et hjerte som slo for snart 3 uker siden, men føler meg ikke alt for sikker jeg heller enda på at alt går bra. Mest pga at jeg har mistet to ganger tidligere i uke 12 og 13. Så når jeg har rundet uke 14 så tror jeg kanskje at skuldrene senker seg litt.
Ta deg en tur til legen og snakk med h*n. Kanskje har de UL på legesenteret ditt også så du slipper å dra på en klinikk/sykehus for å få se babyen igjen.
Slapp av og kos deg i helgen med besøk. :-)
Stoor klem

Back
Topp