*syte og klage litt*

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
..*sukk* eldste guttungen er på ferie med pappaen sin, å han minste dro til ene fadderen sin på overnatting i natt...å så skal han til mamma og overnatte der i noen dager...*sukk* og sambo er borte i Kongsberg, for han skulle på jazzfestival der for å treffe kompisene*sukk* å nå sitter jeg mutters alene i leiligheten, å ingen å kose med eller snakke til utenom dere her på BV....var virkelig ikke forberedt på att jeg kom til å bli alene nå....er så sjeldent jeg er helt mutters alene att jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal finne på da...blir tiltaksløs....[&:]

du får være her litt da vettu, sammenm med oss[:)]
er sikkert rart å være alene hvis du ikke er vant til det,
det blir noe jeg må venne meg til når barnet kommer, å sjeldent være alene.
sambo er mye ute å reiser på jobb, har hjemreise annenhver helg, men kommer hjem hver helg når han kan[:)] men er vant til å ha mye tid for meg selv

sett på den musikken du digger og dans å ha det kanon gøy. Lag den middagen eller kveldsen du vil ha, lei en jente film. Eller ta deg spa på badet med full pott...

ORIGINAL: vevina

du får være her litt da vettu, sammenm med oss[:)]
er sikkert rart å være alene hvis du ikke er vant til det,
det blir noe jeg må venne meg til når barnet kommer, å sjeldent være alene.
sambo er mye ute å reiser på jobb, har hjemreise annenhver helg, men kommer hjem hver helg når han kan[:)] men er vant til å ha mye tid for meg selv

jeg er ikke vant til det jeg, for som regel så er sambo bare på jobb å da er jeg alene noen timer på kvelden, men da er jeg i utgangspunktet ikke alene heller siden barna sover som regel på rommet sitt...men mutters ensom og alene i leiligheten er ganske tomt....

skjønner at det føles veldig tomt da ja[&:] er ikke så koselig å føle seg alene, prøv noen av rådene over, sett på litt god musikk, en film du liker e.l. lag litt god mat, kos deg med favoritt godisen, tenn lys å virkelig skjem deg selv bort litt[;)][:)] en ypperlig sjangse til det i alle fall

skjønner at det føles veldig tomt da ja[&:] er ikke så koselig å føle seg alene, prøv noen av rådene over, sett på litt god musikk, en film du liker e.l. lag litt god mat, kos deg med favoritt godisen, tenn lys å virkelig skjem deg selv bort litt[;)][:)] en ypperlig sjangse til det i alle fall

jepp[:)] takk for gode råd jenter, å i morgen skal jeg virkelig lage meg noe nam nam og spise til middag, er som sagt alene hjemme vertfall til fredag...så da blir det nam nam til middag, å godis på meg å en god film...[:D] men i dag har jeg ikke energi til noe som helst så tror jeg bare skal sløve på sofaen i noen timer til for så å legge meg å sove...dødssliten etter jobb...

deilig å ha en skikkelig sofa dag å[;)] bare sløve og slappe av med fjernkontrollen nær

helt sant vevina..men nå så har jeg faktisk ikke på tvn i det hele tatt...deilig når det er stille og rolig her...

er kanskje ikke så ofte, med mann og barn i nærheten hele tiden?[;)]

er kanskje ikke så ofte, med mann og barn i nærheten hele tiden?[;)]

er faktisk ikke ofte nei, er vel heller mer sjeldent...[;)]

Det blir gjerne litt rart å være i tomt hus, men jeg synes at det er superdeilig i blant. Jeg er alene noen dager nå selv. Til og med bikkja er bortreist. Det er bare pus og jeg igjen. Vi koser oss maks. Det beste er vel å kunne ligge på sofaen og surfe på nett (BV) uten dårlig samvittighet. [:D]
Nå jobber jeg da, så jeg er ikke hjemme før ettermiddagen/kvelden likevel.

jeg også jobber, så ikke hjemme før ettermiddagen[:D] Ella: jeg også ligger å sløver på sofaen menst jeg surfer på nett(BV)[8D]

Skjønner hva du mener med tomhetsfølelsen. Men, bare nyyyyyyt det[:D]

Back
Topp