Syte litt :(

Willma

Glad i forumet
5 dager til termin, de to andre knøtta kom 11 og 8 dager før :( føler jeg har ventet i tre-fire uker nå og like skuffa hver dag jeg våkner halv syv at ikke det har satt igang enda.(riene kom kl 6 om morgen med begge de to andre) Det går så utover humøret hver dag og i natt har det vært lite søvn siden det har lynet og tordnet siden kl 00 i natt og begge barna på 3 og 5 kom inn i senga til oss..Er så klar for å få dette nurket ut. dårlig humør, hormoner og kjempe trøtt er ikke en bra kombinasjon.

Huff... er ikke så kjekt å gå og vente på noen som aldri kommer.
Med en gang man enser et tegn eller har forhåpninger om et visst tidspunkt - og ingenting skjer; såklart man blir skuffa.

Her er jeg nå på min 4 dag overtid. Har det helt greit, men våkner like skuffa som deg hver morgen.
Prøver å finne på noe på dagen sånt at jeg ikke bare sitter og venter.
Du som allerede har to små, kanskje gå inn for å nyte siste tiden som tobarnsmor? (Om formen tillater det da selvsagt...)

Hva enn som skjer så er det uansett ikke lenge igjen ;)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Husker følelsen ja!!! Skikkelig irriterende å våkne på morran og innse at ingenting har skjedd. Sånn var det for meg å, men det ble ikke som de to andre, det startet på dagen etter en hydre stund med gubben... Ikke på natten som med de to andre;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Veldig utålmodig denne gangen, formen er grei bare veldig opp og ned med humøret. Vi fyller dagene med alt mulig rart. Hyrdestund ja, om vi bare hadde fått til det men med to barn i huset er det jo bare natta som funker :P og jeg sovner jo nesten samtidig med barna om kvelden hehe. Ja får vel trøste seg med at det er under 20 dager igjen

Sist var jeg så sikker på at babyen kom tidlig.folk begynte å mase tre måneder før i tillegg så da jeg gikk 11 dager var jeg ekstremt lei..utrolig tungt å vente..

5 dager til termin, de to andre knøtta kom 11 og 8 dager før :( føler jeg har ventet i tre-fire uker nå og like skuffa hver dag jeg våkner halv syv at ikke det har satt igang enda.(riene kom kl 6 om morgen med begge de to andre) Det går så utover humøret hver dag og i natt har det vært lite søvn siden det har lynet og tordnet siden kl 00 i natt og begge barna på 3 og 5 kom inn i senga til oss..Er så klar for å få dette nurket ut. dårlig humør, hormoner og kjempe trøtt er ikke en bra kombinasjon.
Da er vi to. Skjønner ikke hvorfor nr tre ikke vil ut!!?? Over en uke før med både nr en og to, og nå uke 39, ingen baby og ingen tegn til det heller:( typisk nr tre og vente til / over termin:( skikkelig utålmodig merker jeg!

Venter nr 3 4. August:)

Back
Topp