Syte innlegg....

Charlotte_86

Flørter med forumet
Disse hormonene har en tendens til å ta helt av om dagen, merker jeg... Det skal ikke så altfor mye til, for å få meg til å le eller grine, eller rett og slett begge deler samtidig...

Samboern skal ut å spise med en gjeng fra jobben på onsdagen, noe som jeg normalt sett ikke bryr meg noe om... MEN idag, når han sa det, så kom tårene med en gang!!!
"Åneeeei må jeg sitte alene hjemme på onsdags kvelden da?!?, så utroooolig dust du er!!!!"...

Altså... Jeg kjenner meg selv nesten ikke igjen, når jeg får disse hormon-angrepene :-P
Aldri opplevd dette før..Er det normalt?....Noen fler som kjenner seg igjen?...

He he ja her er det også hormoner kan bare klikke sånn helt plutselig viss noe irriterer meg . Og mannen går litt på tå , hihi på lørdag tok han med datteren på handle tur og de kom hjem med blomster til meg da skal jeg love deg at tårene rant Jeg gråter jo bare jeg ser noen som gråter eller ser noe som er litt trist på tv eller leser om noe trist Huff jaja det kommer jo noe godt ut av dette da hihi en nydelig baby

Å kjære deg det er så normalt att ;)
Gråter ikke så mye jeg da, men har et sinne som ikke ligner grisen.
Før hormonene kunne jeg hisse meg opp på ting, men gjør noe eller sier ikke noe mer om det utenom kansje en liten kommentar her og der.
Nå ender det lett med at jeg kan kjefte på noen for noe jeg vanligvis ikke hadde tatt så alvorlig, eller samboeren min kan lett få en sko etter seg =P
Er blitt mer "lettlurt", så når noen tuller med meg, kan jeg tro de er dønn alvorlige, og kjefte for det de sier. OPS! =P
Krutttønne? Jeg? Nei, aldri! =P Er ikke akkurat så lett å kontrollere heller.

Ellers kan jeg lett ble nedfor og trist av ting som vanligvis ikke bryr meg.
Det verste er når han kaller meg hormon-monster o.l. da enten tenner jeg på alle plugger, eller blir superlei meg =P

eg og skifte lett fra gla t sint t lei også gla igjen XD heilt rart. Såg slankekrigen finalen i dag, såd bare å grein heila episode. 
Åsså heilt pludselig kan eg få sånt "lykkerus" d e kjekt, kjenne d på heila kroppen når eg e gla. :P

Haha, ok..Da er vi flere med dette :-) Håper det slutter å svinge sånn etterhvert... Blir jo helt utslitt av det :-P

Skal vel kansje dabbe litt av nå i andre trimester. (for de fleste iallefall)
Så tar det seg opp igjen i tredje trimester =P
Gleder meg...............IKKE

Back
Topp