Syte å klage innlegg! Nedpress, mensesmerter!

tuttemora

Forelsket i forumet
Flere enn meg som går med konstante kynnere når du går så det føler som baby presser seg langt nedi der. Hatt mensesmerter i hele dag også, håper dette bare efestning men kan ikke huske dette fra forrige svangerskap.
Er bare 34 + 4 i dag, å fødte to uker på overtid med nr 1 så regner ikke med at hun kommer med det første.. Holder dette på i seks uker fremover nå da?? :(
Huff måtte bare få det ut.. Litt lei nå kan man si..

Du er ikke alene! Jeg startet å kjenne mye nedpress og kynnere for et par uker siden, og føler det blir verre og verre for hver dag. På jordmortimen på torsdag så jordmora at hun skjønte godt at jeg kjente nedpress, for babyen ligger laaangt nede i bekkenet, og kommer sannsyligvis til å komme fort når hun først kommer. Jeg er 35+3 i dag, og håper virkelig ikke jeg trenger å gå mye lenger enn uke 37, ellers blir jeg gal tror jeg!

Jeg merker veldig lite til nedpress denne gangen, litt uvant siden det plaget meg veldig de to andre gangene. Men lillebror ligger langt bak og godt nede, men presser liksom ikke på, på samme måte!

Ja det kjennes her å, litt under 6 uker igjenn...! Kynnere,murringer, stikk og div... Gleder meg til babyen er ute :-P syns hun kan komme om 3-4 uker, mn er vell mye å håpe på :-P

Back
Topp