SYT OG KLAG

Julia09

Forumet er livet
VIP
Der var lyske-smertene mine kommet , litt vel tidlig, men ikke så overraskende!! Da må dere belage dere på litt syting og klaging her inne etterhvert som jeg ikke får på meg sokkene på normalt vis [;)]

Håper dere har det bra, og at formen til dere og spirene deres er tipptopp!!
Klem

PS: har IKKE fulgt denne dietten uten sukker og snop - har gjort det stikk motsatte!! Starter på mandag[;)][8D]

Så teit,jaja sytingen skal vi nok klare å overleve,om du kan tåle syting om lite nattesøvn så [8D]

Hehehe, bare kom med det!![:D][:D] MEN: nattesøvn er viktig, den er verdt å klage litt for!![:D] Har du flere barn, eller er du plages pga graviditeten?

ORIGINAL: Julia09

Hehehe, bare kom med det!![:D][:D] MEN: nattesøvn er viktig, den er verdt å klage litt for!![:D] Har du flere barn, eller er du plages pga graviditeten?
Har en frøken på litt over 2,så er nok ikke hennes feil,hehe.
Tror nok muuuligens jeg får samme runde som sist,med lite søvn hele veien [X(]

hehe, det står da egentlig i signaturen din.. *blind for øyeblikket*

Men da er det vel ikke så mye å gjøre, enn å stålsette seg på lite søvn og mye kaffe (som man heller ikke kan drikke mye av...) [8D]

ORIGINAL: Julia09

hehe, det står da egentlig i signaturen din.. *blind for øyeblikket*

Men da er det vel ikke så mye å gjøre, enn å stålsette seg på lite søvn og mye kaffe (som man heller ikke kan drikke mye av...) [8D]
Ikke sant,hehe og den trapper jeg glatt ned på,hehe.
Når jeg ble gravid sist,så var jeg sånn type som drakk 2 kanner for dag omtrent,men gikk ned til ca 2 kopper hver dag....
Og ligger vel sånn ca på det enda,hehe [8D]

JEG VET!!! Er avhengig av kaffe, men sist gang ble det akutt stopp midt i en kopp! Det var ikke godt lenger... Så jeg venter og venter på at dette skal skje nå også! MEN NÅR??[&:][8|] 

Tar meg en kopp kaffe mens jeg venter jeg....

Herlig.....
Vet du,jeg sitter med en kopp her nå,og jeg må ærlig innrømme,at den er faktisk ikke noe særlig WOW god,hehe.
Og nå kjenner jeg kvalmen smyge seg på igjen også,så jeg burde vel heller drikke noe vann [X(]

Flink du!! Men vann er jo godt da!! Kanskje jeg skal henge meg på deg, og gjøre det samme... Er jo det mest fornuftige[8D] Jepp jepp, da har jeg hentet meg et glass vann! Takk for god påvirkning

OoOoh,NAIS [:D][:D][:D]
Ja,det er igrunn veldig godt,og vi skal jo ha i oss mye vann nå også,har en dært sitrondråper oppi jeg da,så blir det litt mere fresht [8D]

Back
Topp