Syt og klag....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I dag er virkelig dagen.... Jeg er potte tett med forkjølelse og pollenallergi i skjønn forening! Jeg hoster så jeg tisser på meg og snørret renner. I tillegg har jeg betennelse rundt en visdomstann. Jeg føler meg stor og tung og kortpustet. I dag liker jeg IKKE å være gravid, gruer meg til å bli ennå større og enda tyngre.

Jeg har dratt hjem fra jobb og sitter med dataen å spiser trøste-snop (sånn at jeg er sikker på å bli ennå tyngre).

Sånn!! Dagens syt og klag :)

Huff da.. Trist dag skjønner jeg!
Men syte må man få lov til :)

Får håpe det hjelper og ta seg en "time-out", og at alt føles bedre i morgen, eller kanskje etter en lten lur? :)

Det er godt å få syte å klage litt ;)
Håper at du blir bedre snart. Kjenner jeg og kunne tenke meg litt snop til trøstespising i dag...

Huff da! Det må være slitsomt å ha allergi, og særlig pollen som du ikke får unngått på neon som helst måte. Håper det blir litt bedre etterhvert ang formen din, tyngda blir nok bare verre :p

Føler med deg, sliter med pollenallergi selv, så våkner for tiden i fire, halv fem tida for ikke å sovne igjen... Blir litt sliten av det, for å si det sånn...

Godt å klage litt, god bedring til deg! Pollenet gir seg sikkert snart, trøster jeg meg med :)

Føler med deg! Har pollenallergi selv også, og den har blitt verre i svangerskapet. Som om jeg ikke hadde nok plager å stri med :P

skjønner deg godt jeg... bare klag i vei, godt å få ut litt frustrasjon :-) håper det blir litt bedre snart :-)

Dumt at alt som er godt for tiden er en eksplosjon av karbohydrater i.. Jeg lever på Cola og is. Elsker det! Og hvis noen (min kjære) prøver å fortelle meg at det kanskje ikke hjelper på formen om jeg allerede føler jeg er stor nok pga graviditeten.. da har han virkelig trakket i salaten!
Regner med snopet smakte så godt at det var verdt det;)
Sommerformen begynner jeg på i oktober..! Hei til sommeren 2014 :D!

Back
Topp