System i skuffer

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Har nå ryddet vekk 68 og lagt 74 i skuffen til lille, det jeg ser når jeg rydder bort er jo det at det ligger en del i bunn jeg ikke har fått brukt fordi det er glemt nederst i skuffen, i går tenkte jeg at det skal ikke skje igjen, for nå har jeg kjøpt så mye fint, og jeg ønsker å bruke alt. Har skuffinndelere fra IKEA. Dette systemet kom jeg opp med i går, men merket at det bare kommer til å bli kluss når jeg skal legge sammen klær senere, det geniale er jo at jeg ser alle klærne, men det kommer ikke til å holde lenge :/ noen andre som har noen gode løsninger for skuffer
ImageUploadedByBV Forum1470553910.464159.jpg

Har likt som deg ;) ender sol regel med at klærne blir lagt over hverandre npr jeg har vaska :p men løser det med at det nyvarska blir lagt nederst ;) funker greit her...

Jeg kuttet ut skuffer og har nå åpne hyller for bukser, shorts, bodyer resten henger jeg på hengere slik at jeg ser alt hun har.
På de eldste har jeg skuffer til joggedresser, ulltøy og vanlig bukser resten på hengere og i åpne hyller.
Hyllene er ikke dype de kun 35 cm så får ikke plass til noe på innsiden og vi ser alt :)

Jeg kuttet ut skuffer og har nå åpne hyller for bukser, shorts, bodyer resten henger jeg på hengere slik at jeg ser alt hun har.
På de eldste har jeg skuffer til joggedresser, ulltøy og vanlig bukser resten på hengere og i åpne hyller.
Hyllene er ikke dype de kun 35 cm så får ikke plass til noe på innsiden og vi ser alt :)
God ide, vi har bare en liten leilighet, og kommoden er også stellebord, så vi har ikke plass til noe annet foreløpig, skulle gjerne kunnet hengt det opp :-)

Prøver å legge det rene nederst, når jeg legger på plasse klærne :)
Utenom det har jeg ingen gode løsninger.
Greit å prøve holde det ryddig og prøve å rulere på klærne.

Har nå ryddet vekk 68 og lagt 74 i skuffen til lille, det jeg ser når jeg rydder bort er jo det at det ligger en del i bunn jeg ikke har fått brukt fordi det er glemt nederst i skuffen, i går tenkte jeg at det skal ikke skje igjen, for nå har jeg kjøpt så mye fint, og jeg ønsker å bruke alt. Har skuffinndelere fra IKEA. Dette systemet kom jeg opp med i går, men merket at det bare kommer til å bli kluss når jeg skal legge sammen klær senere, det geniale er jo at jeg ser alle klærne, men det kommer ikke til å holde lenge :/ noen andre som har noen gode løsninger for skuffer
Vis vedlegget 190409
Så fine klær!! Du vil ikke selge noe av det babyen har vokst fra?

Vis vedlegget 190409
Rull klærne og sett de på høykant om du vil oppbevare de i slike bokser, da er det lettere å legge på plass+at du har oversikt over hva som er i skuffene :)

Jeg bretter klærne til oss alle fem sånn som du viser på bildet. Det blir ikke rotete, bare tar bunken som er brettet og setter den på høykant nedi, og det er lett å det hvilke klær som er rene og ikke :-)

Må bare si så fint klær!!! Hvor har du kjøpt den med skyer og de fine blå??

Back
Topp