Syrlig smak i munnen?

Himmelstøv

Forumet er livet
Jeg har de siste dagene plagdes med syrlig smak i munnen, etter jeg har spist noe, uansett hva jeg spiser kommer det.[&:]
Noen andre som har opplevd dette?

ikke i munnen,men halsen(halsbrann)[:)]

Nei dette er ikke halsbrann :P det har jeg å...
men det smaker syrlig i hele munnen. spesielt ganen :S
Har prøvd å pusse tennerne, bruke skylle middel med det funker ikke [:'(]

ORIGINAL: MitteMinda

Nei dette er ikke halsbrann :P det har jeg å...
men det smaker syrlig i hele munnen. spesielt ganen :S
Har prøvd å pusse tennerne, bruke skylle middel med det funker ikke [:'(]

merkelig. Er det lime du spiser på da eller?[8D]

hehehe,var den litt frekk eller? (begynner å bli trøtt her)[:)]

Hehe... Ingen lime her nei... :P
har bare spist spagetti og kjøttdeig, å dagen før der ostesmørbrød. å så har man spist pølse i brunsaus.
så sjokolade idag.

Sjønner det ikke .... [:'(]

1 mnd etter att jeg fikk datteren min, smkte alt salt, samme hva jeg spiste var det som jeg spiste salt, var grusomt, var på mr, og nevrologiske tester å alt, det de til slutt konkluderte med var att det var hormonforstyrrelser som gjorde det, gikk over ltså, men jøye meg så ubehagligt det var! Så kanskje det er hornmonene som spille deg ett puss og ?

ORIGINAL: Sarah26

1 mnd etter att jeg fikk datteren min, smkte alt salt, samme hva jeg spiste var det som jeg spiste salt, var grusomt, var på mr, og nevrologiske tester å alt, det de til slutt konkluderte med var att det var hormonforstyrrelser som gjorde det, gikk over ltså, men jøye meg så ubehagligt det var! Så kanskje det er hornmonene som spille deg ett puss og ?

Kanskje det er det som skjer... [:'(]

Jeg har det også sånn og har hatt det maaange uker, det eneste som hjelper noen få min er tyggis (og seigt godteri som jeg ikke kan spise lenger pga s.diabetes)

jeg hadde en liten periode der alt smakte makrell i tomat, ikke gøy

ORIGINAL: Linda MK

jeg hadde en liten periode der alt smakte makrell i tomat, ikke gøy

fyyysj!!!

Back
Topp