Syr dere?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg elsker å sy og det har blitt endel ammeputer og babynest i gaver til folk oppigjenom. Sydde den første ammeputen for 19 år siden og babynesten for 18 år siden...så jeg har kommet ut av tellingen for lenge siden :P
(Klart, vi kallte det ikke babynest den gangen...da het det babystoffkurv ;) )

Hva med dere? Er dere venner med symaskinen? :D

Ja det er gøy å sy. Merker at det kommer litt i annen rekke men jeg koser meg veldig når jeg setter meg ned med det.
Vi har en syklubb som treffes ca hver 14 dag , nå har vi sommerferie.
Jeg liker å sy klær, syr alt egentlig.

Elsker også å sy. Men prioriterer det lite i hverdagen. Har laget utallige vogn poser. Så får se om jeg drar den frem igjen nå som jeg er gravid igjen[emoji6]

Elsker også å sy. Men prioriterer det lite i hverdagen. Har laget utallige vogn poser. Så får se om jeg drar den frem igjen nå som jeg er gravid igjen[emoji6]
Det har jeg sydd en gang, gøy å ha hjemmesydd pose!

Er litt sånn på og av syer. I det forrige huset hadde jeg en hobbykrok hvor symaskinen stod fremme så da ble det liksom litt enklere. Men har tenkt å sy babynest.

Jeg syr litt innimellom. Klær til meg og barna. Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem fra ferie å teste ut covelocken som ble kjøpt på ferie [emoji846]
Har planer om å sy babynest til denne lille som kommer. I tillegg har jeg kjøpt masse stoffer for å sy klær [emoji16] Bare håper jeg får kommet i gang etterhvert [emoji12]

Back
Topp